دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی هوادار توضیحات بسیار جالبی درباره مصاحبه جنجالی‌اش بعد از بازی با ذوب‌آهن و در خصوص مهدی تارتار داشت.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: برابر پرسپولیس شاید یکی از بهترین بازی‌هایی که این فصل انجام شد را شاهد بودیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقریبا همه درمانگران؛ پیر یا جوان، مرد یا زن، با رویکردهای تحلیلی یا شناختی - رفتاری همگی بر سر این موضوع توافق دارند که قوی‌ترین پیش‌بینی‌کننده اینکه آیا درمان به کسی کمک می‌کند یا خیر، جنسیت درمانگر و مراجع نیست بلکه درمان حاصل ارتباطی است که درمانگر و مراجع ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

برخی از ترجیحات جنسیتی برای انتخاب درمانگر ارزش توجه دارند مثلا زنانی که تجربه تروما داشته‌اند ممکن است با یک درمانگر زن نتایج درمانی بهتری را تجربه کنند یا مردانی که به درمانگر با جنسیت دلخواه خود مراجعه می‌کنند نتایج بهتری را گزارش می‌کنند. اما برخی ترجیحات نیز ارزش به چالش کشیدن دارند، زیرا درمانگران کاربلد آموزش دیده اند که نسبت به تفاوت‌های شخصیتی مراجعان منعطف باشند و رویکرد خود...

وب‌گاه خبر آنلاین

تقریبا همه درمانگران؛ پیر یا جوان، مرد یا زن، با رویکردهای تحلیلی یا شناختی - رفتاری همگی بر سر این موضوع توافق دارند که قوی‌ترین پیش‌بینی‌کننده اینکه آیا درمان به کسی کمک می‌کند یا خیر، جنسیت درمانگر و مراجع نیست بلکه درمان حاصل ارتباطی است که درمانگر و مراجع ایجاد می‌کنند.

خبرگزاری مهر

با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1402 در 17 رشته از صبح امروز پنجشنبه 4 خرداد، ماراتن کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران گفت: نمایشگاه بسیار خوبی است و خوشحالم که از این نمایشگاه بازدید کردم. این بازدید برای من جذاب و اثربخش بود. وی ادامه داد: صنایع دفاعی در دهه اخیر رونق و توسعه بسیار خوبی پیدا کرده‌اند و در حوزه‌های فناوری، محصول و زیرساخت نیز توسعه یافته‌ایم. توسعه محصول...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بارگذاری گواهی‌های جعلی (صادرشده از اشخاص مختلف بدون گذران دوره‌های توانمندسازی و کارگاه‌های تخصصی) در اختیار هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه‌ای قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال 1402 برای بیش از 69 هزار داوطلب برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه از 31 اردیبهشت در دسترس داوطلبان قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت 24 امروز سوم خرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از کارت خود پرینت تهیه کنند. داوطلب ملزم است از کارت خود پرینت گرفته و به همراه داشته باشد. به هیچ...

خبرگزاری مهر

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1402 در روزهای پنجشنبه و جمعه 4 و 5 خرداد برگزار می شود و داوطلبان تا ساعت 24 امشب سوم خرداد فرصت دارند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، عباس اشرفی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل دوره توانمندسازی دستیاران آموزشی (دانشجویان ی دانشگاه آزاد اسلامی) را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها و واحد‌های ویژه دانشگاه ابلاغ کرد. این دستورالعمل در راستای اجرایی کردن مفاد سند تحول و تعالی دانشگاه منطبق با راه‌کنش‌ها و اقدامات کلان...

خبرگزاری مهر

دستورالعمل برگزاری دوره توانمندسازی دستیاران آموزشی (دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی) ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام گفت: تعداد دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی پراستناد برتر ایرانی در پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) از 112 مورد در سال گذشته به 115 مورد در سال جاری رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در بحث کنترل خشم، تکنیک چهار، 10 ما را وادار می‌کند که از خود بپرسیم که آیا 10 دقیقه، 10 ساعت، 10 روز و 10 ماه دیگر نیز این واکنشی که اکنون آن را پیش گرفته‌ایم را خواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیاوش طهمورث از معایب شهرت می‌گوید و باور دارد وقتی همه شما را دیدند مسئولیت شما زیادتر می‌شود و هیچ‌گونه کار خلاف کوچک را نمی‌توان انجام داد، حتی نمی‌توان از چراغ قرمز هم رد شد. شهرت فقط مسئولیت ایجاد می‌کند و به همین دلیلم هست که باید کاری بکنیم که خطا نباشد. ما شهرت را به اشتباه استفاده می‌کنیم و فکر می‌کنیم باید پز بدهیم که معروف هستیم.