دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: در همه موارد از جمله تعداد باخت، تعداد گل‌های زده و خورده و نیز رونمایی از بازیکنان جوان، نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشتیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، نشریه «حکمرانی منابع طبیعی» یک نشریه با رویکرد بین‌رشته‌ای است که انعکاس‌دهنده آخرین یافته‌های پژوهشی کشور در موضوعات متنوع جامعه‌شناسی منابع طبیعی و محیط زیست، اکولوژی فرهنگی، اقتصاد اکولوژیک، سیاست و حقوق منابع طبیعی و محیط زیست، حکمرانی پایدار منابع طبیعی و محیط زیست، روانشناسی محیط زیست و تاب‌آوری نظام‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

وضع اقتصادی نامناسب نه تنها بر معیشت مردم اثر گذاشته بلکه بر وضع فروش کتاب هم تاثیر داشته و آن را به بدترین نمایشگاه کتاب در تمام این سال‌ها تبدیل کرده است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت خارجه گفت: امضای قرارداد ریلی رشت_آستارا با اِشراف رؤسای جمهور ایران و روسیه انجام شد و ابراز نگرانی آمریکا در این خصوص ناروا و مردود است.

وب‌گاه عصر ایران

هفته‌نامه آمریکایی «نیشن» جلد خود را به 100 ساله شدن هنری کیسینجر معمار سیاست خارجی ایالات متحده اختصاص داده اما نه در مقام تجلیل بلکه برای ابراز شگفتی از این که او در 100 سالگی همچنان آزاد است! نوشته حاضر تز اصلی او را برمی‌رسد.

وب‌گاه فرارو

مصطفی آب‌روشن، یک جامعه‌شناس گفت: «جامعه‌ای که اکثر جوانانش بیکار هستند و به مرحله‌ی بلوغ اقتصادی نرسیدند، چگونه می‌توانند به بلوغ اجتماعی برسند و به نظام اجتماعی خویش اعتماد کنند؟»

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت از آغاز هفته خوابگاه‌های علوم پزشکی از شنبه 30 اردیبهشت خبر داد و گفت: هفته خوابگاه‌های سال 1402 با شعار «سرای دانشجو، با نشاط و امیدآفرین» برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی آب‌روشن، یک جامعه‌شناس، در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت:«جامعه‌ای که اکثر جوانانش بیکار هستند و به مرحله‌ی بلوغ اقتصادی نرسیدند، چگونه می‌توانند به بلوغ اجتماعی برسند و به نظام اجتماعی خویش اعتماد کنند؟»

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: «ما آزادی نداریم» از جمله جملات و حرف‌های مشترکی بود که مردم پای دیوار آزاد در نمایشگاه کتاب مطرح کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روز 25 اردیبهشت یک نشست خبری درباره «سازمان نظام روانشناسی و مشاوره» برگزار شد که با واکنش این سازمان روبه‌رو شده است.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران راهکار تازه‌ای برای بهبود ارتباطات و مهارت‌های اجتماعی کودکانی مبتلا به آسیب شنوایی که عمل کاشت حلزون داشته‌اند، ارائه دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مجموع فروش در بخش مجازی و حضوری 198 میلیارد تومان است و می‌توان گفت نمایشگاه کتاب به مرز 200 میلیارد تومان رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی قائم مقام سی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در هفتمین نشست خبری خود ظهر امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت در مرکز پاسخگویی گفت: در حال حاضر در این بخش 80 نفر مشغول فعالیت هستند که در موضوعات مختلف به مراجعان، ناشران، کتابفروشان، مشاوران کتاب، پست و اهل قلم پاسخ می‌دهند. وی افزود: بسیاری از سالمندان اظهار می‌کنند که نمی‌توانند از بخش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فروش 600 هزار نسخه کتاب تا روز هفتم نمایشگاه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نشر آثار رهبر معظم انقلاب در گزارشی با عنوان «اینجا خانه من است»، به روایت بازدید ایشان از نمایشگاه کتاب پرداخته است.