دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

روش‌ها و یا دارو‌هایی برای کاهش اضطراب برای مبتلایان به اوتیسم تجویز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت می گوید: اگر تنها بتوانیم سقط جنین را کنترل و مدیریت کنیم، شاخص های جمعیت شناسی کشور اصلاح می شود و تا حدود زیادی پیامدهای بحران جمعیت به حداقل می رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همدستان مرد روانشناسی که بعد از راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با چند همدستش مرد معتادی را زیر شکنجه به قتل رسانده بود ادعا کردند پولی برای پرداخت دیه ندارند.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای روز ملی جمعیت و فرزندآوری، ویژه‌هایی را تدارک دیده که قرار است شبکه سلامت به مدت 17 ساعت آنتن خود را به پخش این ویژه‌ها اختصاص دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه سلامت سیما به مناسبت روز ملی جمعیت (30 اردیبهشت) جدول پخش برنامه‌های خود را در 17 ساعت به موضوع جمعیت و فرزندآوری معطوف کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از اساتید دوره دانشجویی (Professor James Rosenau) هر هفته به ما تکلیفی می داد: خلاصه کردن یک کتاب 200-300 صفحه ای در یک پاراگرافِ 15 جمله ای. این یکی از تکالیف درس دکتری طی یک ترم چهارده هفته‌ای بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون هنری ارشاد از کمبود بودجه برای هنر کشور می‌گوید که توان را برای تولید آثار هنری فاخر کم می‌کند؛ چیزی که منجر به کمبود این آثار در عرصه هنر انقلاب هم شده است. این در حالی است که برخی سفارتخانه‌ها برای تئاتری هزینه سنگین می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

نظری با اشاره به هشدارهای جهانی به نظام‌های آموزشی بیان کرد: طبق هشدارهای جهانی تا 10 سال آینده حدود 80 درصد مهارت‌هایی که بچه‌ها در مدارس به دست می‌آورند به کارشان نمی‌آید. آنها با چیزهایی که خوانده‌اند نمی‌توانند زندگی کنند. این خطرش از خطر فرونشست زمین نیز بیشتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها تصویر متصدی غرفه‌داری که عکسش با مقام معظم رهبری، در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران با هشتگ «#پدر - دختری» وایرال شده، واکنش‌های مختلفی به همراه داشته است. حال این روایت خود اوست از آن دیدار و ماجراهای قبل و بعدش.

وب‌گاه الف

دومین رویداد علم شهر قرآن و روان شناسی با همکاری هسته پژوهشی قرآن و روان شناسی دانشگاه تهران برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: من آن افراد را هوادار نمی‌دانم، زیرا هوادار فولاد عقل می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: من آن افراد را هوادار نمی دانم زیرا هوادار فولاد عقل می‌کند.

خبرگزاری مهر

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر می‌کنم نفت با عبدالله ویسی نتیجه می‌گیرد. او در همین فولاد آسیب خورد ولی در آبادان هنرنمایی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ساکت الهامی، سرمربی هوادار، در نشست خبری پس از بازی با هوادار صحبت های طنز جالبی انجام داد که یکی از آنها داستان قرض 2 میلیونی تارتار بود.

وب‌گاه فرارو

ارزیابی‌ای در اروپا نشان داد که پاسخ دهندگان در دوران پیری و بازنشستگی فارغ از ثبات مالی یا سایر عوامل تاثیرگذار همگی کاهش سریع حافظه پس از دوره بازنشستگی را نشان دادند. با این وجود، راه‌هایی وجود دارند که با افزایش سن زوال شناختی را کاهش می‌دهد.