دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسیدگی به پرونده شکنجه‌های مرگبار در کمپ ترک اعتیاد از تیرماه سال 99 به دنبال کشته شدن یک پسر معتاد به نام افشین آغاز شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

موقعی که من پول را قرض دادم فکر نمی‌کردم احتیاجی به چک و سفته باشد ولی ایشان خودش می‌داند این اتفاق بین‌مان افتاده و چرا من در مورد آدم‌های دیگر این حرف را نزدم؟

وب‌گاه فرارو

سرمربی ذوب‌آهن از همتای خود در هوادار به خاطر اظهاراتش بعد از بازی پنجشنبه شب شکایت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فیلم دوربین مداربسته نشان می‌دهد شما به طرز وحشیانه‌ای قربانی را کتک زده‌اید. حتی اگر او 100 نفر را نیز کشته بود حق نداشتید چنین برخوردی با او کنید. من با سال‌ها تجربه کاری هرگز چنین جنایتی را ندیده‌ام که بر اثر ضربه‌هایی که با چوب و لوله به قربانی می‌زنید خون به اطراف پاشیده می‌شود. حالا چه دفاعی دارید؟

خبرگزاری دانشجو

مجموعه‌داستان «باغ وحش انسانی» نوشته کامران محمدی توسط نشر سنگ در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی ذوب‌آهن از همتای خود در هوادار به خاطر اظهاراتش بعد از بازی پنجشنبه شب شکایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: دست و پایشان می‌شکست و جرأت اعتراض نداشتند همه تصور می‌کردند آنها دیوانه‌اند. آقای روانشناس دستور می‌داد و آنها از ترس کورکورانه انجامش می‌دادند تا اینکه قتلی رخ داد و راز شکنجه‌هایشان فاش شد.

خبرگزاری مهر

مجموعه‌داستان «باغ وحش انسانی» نوشته کامران محمدی توسط نشر سنگ در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از توزیع کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1402 از فردا 31 اردیبهشت ماه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

دختر نوجوان گفت: هفته پیش از خانه فرار کردم. نمی‌دونستم کجا، ولی رفتم. نمی‌دونستم چه اتفاقی می‌افته برام، به این فکر نکردم چی سر مادرم میاد. فقط اینو می‌دونستم که از خودم، خونه، بی‌کسی و بی‌پناهی خسته شدم. اینکه هر روز که می‌گذره بیشتر ناامید میشم. پس از خونه فرار کردم.

وب‌گاه فرارو

متهم جنایت‌های وحشتناکی را که در کمپ رخ داده بود فاش کرد و گفت: من معتاد بودم که به کمپ ترک اعتیاد رفتم و بعد از سم زدایی وقتی وارد محوطه کمپ شدم فهمیدم که جنایت‌هایی در آن رخ می‌دهد. مدیر کمپ ما را مسلوب‌الاراده می‌کرد. او ما را کتک می‌زد و آزار می‌داد و اگر از شکنجه‌ها به خانواده‌هایمان حرفی می‌زدیم به آن‌ها می‌گفت ما دچار مشکلات روانی شده‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «انتشارات امیرکبیر» با سابقه بیش از هفت دهه، از پیشکسوتان عرصه نشر محسوب می‌شود که سابقه بسیار خوبی در نشر کتاب‌های تاریخی، مذهبی، ادبیات و رمان و... دارد. نشر امیرکبیر، امسال هم یکی از حاضرین فعال در نمایشگاه کتاب تهران است. غرفه انتشارات امیرکبیر در سالن شبستان، راهرو 24 غرفه 38 قرار دارد، غرفه‌ای اگر چه جمع و جور، اما پُرمحتوا و پُر از کتاب‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

دست و پایشان می‌شکست و جرأت اعتراض نداشتند همه تصور می‌کردند آنها دیوانه‌اند. آقای روانشناس دستور می‌داد و آنها از ترس کورکورانه انجامش می‌دادند تا اینکه قتلی رخ داد و راز شکنجه‌هایشان فاش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهمان پرونده قتل مرد معتاد که به پرداخت دیه محکوم شدند گفتند پولی برای پرداخت به اولیای دم ندارند.