دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

سیاوش طهمورث از معایب شهرت می‌گوید و باور دارد وقتی همه شما را دیدند مسئولیت شما زیادتر می‌شود و هیچ‌گونه کار خلاف کوچک را نمی‌توان انجام داد، حتی نمی‌توان از چراغ قرمز هم رد شد. شهرت فقط مسئولیت ایجاد می‌کند و به همین دلیلم هست که باید کاری بکنیم که خطا نباشد. ما شهرت را به اشتباه استفاده می‌کنیم و فکر می‌کنیم باید پز بدهیم که معروف هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مطلب زیر تبعات و آسیب‌های طلاق در سنین پایین را بررسی می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

گزارش انجمن روانشناسی آمریکا با بیان اینکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی «ذاتاً برای کودکان مفید یا مضر نیست» مخالف ممنوعیت‌های عمومی است، اما توصیه می‌کند که استفاده کودکان از شبکه‌های اجتماعی باید مدیریت شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

13 سال پیش در بیمارستان فارابی حسن نظری که این روز‌ها دانشجوی کارشناسی روانشناسی است، به علت ابتلا به بیماری نادر «سندروم آتروفی عصب بینایی» بینایی اش را رفته‌رفته از دست می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی‌و‌چهارمین کرسی آزاداندیشی دانشگاه تهران با عنوان «کنکاشی در گستره هوش مصنوعی» با حضور دکتر سید محمود طاهری استاد دانشگاه تهران و دکتر کامبیز بدیع، استاد و معاون سابق پژوهشی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تالار امیرکبیر حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد. در ابتدای این نشست، دکتر کامبیز بدیع درباره «طرحواره‌های هوش مصنوعی»...

خبرگزاری مهر

مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: 115 دانشگاه و موسسه پژوهشی ایرانی در زمره موسسات پر استناد برتر دنیا (ESI) قرار گرفتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از علت شوم بودن عدد 13 با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «ذهن مکانیکی؛ مقدمه‌ای فلسفی بر ذهن، ماشین و بازنمایی ذهنی» نوشته تیم کرِین به‌تازگی با ترجمه مینو زمانفر و احمد لطفی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب سال 2016 توسط انتشارات راتلج منتشر شده است. نسخه پیش‌رو از این‌کتاب مقدمه نویسنده بر ترجمه فارسی را شامل می‌شود و توسط مصطفی ملکیان ویرایش شده است. ترجمه فارسی این‌کتاب براساس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آئین رونمایی کتاب «بر قله اقتدار، با توانمندی‌های منش» در قالب برنامه گنجینه خانواده فردا چهارشنبه 3 خرداد در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود. «بر قله اقتدار، با توانمندی‌های منش» نوشته رایِن نیمک، رابرت ای. مک گرث و ترجمه محمد خدایاری فرد و مرجان حسنی راد توسط انتشارات سایه سخن به چاپ رسیده است. متخصصان علم روانشناسی مثبت‌گرا معتقدند پرورش و...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: طلبه‌ها بعد از فارغ‌التحصیلی علاقه‌مند به جذب در ادارات و نهادها و... هستند و حضور به عنوان امام جماعت مسجد اولویت آخر آنان است.

خبرگزاری مهر

مراسم رونمایی کتاب «بر قله اقتدار، با توانمندی‌های منش» فردا چهارشنبه 3 خرداد در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

اگر مساجد فعال شوند ایده ایجاد محله اسلامی محقق خواهد شد و با محوریت امام جماعت به عنوان امام محله و ظرفیت اعتماد مردم به مسجد می‌توان بسیاری از مشکلات محله را با کمک مردم برطرف کرد.

خبرگزاری مهر

کتاب «ذهن مکانیکی» نوشته تیم کرِین با ترجمه مینو زمانفر و احمد لطفی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

وزارت آموزش و پرورش در تلاش است پس از استخدام آموزگاران ابتدایی، آزمون‌های دیگری را برای جذب آموزگار مقطع متوسطه و مربیان پرورشی برگزار کند اما خبری از جذب مشاور نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر عتریسی استاد علوم اجتماعی دانشگاه لبنان می گوید: بعضی از شخصیت‌های آفریقایی یا آمریکای لاتینی از مقابله با فکر غربی با عنوان «سرپیچی معرفتی» تعبیر می‌کنند که تعبیر زیبایی است. دیگران این مسأله را «آزادسازی دانشگاه» می‌نامند، چرا که از نظر آن‌ها دانشگاه هنوز تحت اشغال است. ما در دانشگاه معارف نامش را پروژه «تأصیل» گذاشته‌ایم و از عنوان «اسلامی‌سازی» استفاده نمی‌کنیم....

وب‌گاه عصر ایران

به گفته این منابع در حدود 20 ماه که از تسلط دوباره طالبان گذشته است، 22 استاد از دانشکده هنرهای زیبا، 32 استاد از دانشکده زراعت / کشاورزی، 27 نفر از دانشکده انجنیری (مهندسی)، 22 نفر از علوم کامپیوتر، 21 نفر از دانشکده حقوق و علوم سیاسی، 14 نفر از دانشکده روانشناسی، 13 استاد هم از دانشکده علوم اجتماعی و 12 استاد دیگر هم از بخش اداره عامه از کشور خارج شده‌اند.