سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلش می‌خواست سنگ قبری ساده داشته باشد؛ با خط خوش نستعلیق اسمش بر آن نقش ببندد و دو تاریخ.

وب‌گاه عصر ایران

کیومرث پوراحمد هم مانند خیلی از مردم به مرگش اندیشیده بود، اینکه کتاب زندگی‌اش چگونه به پایان می‌رسد. او هم مرگ را ساده می‌پنداشت و هم سنگ قبری به همان سادگی می‌خواست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از بخش‌های کودکانه نمایشگاه بین‌المللی قرآن بخش «باغ آیات» است. باغی که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و لحظات خاطره‌انگیز برای کودکان می‌سازد.

وب‌گاه فرارو

افرادی که علائم سندرم هاوانا را تجربه کردند این گونه توضیح می‌دهند که صدایی در ابتدا شنیدند که گوش‌خراش، جیرجیر یا تق‌تق مانند و نافذ بود و به دنبال آن احساس فشار شدید یا ارتعاش و لرزه داشتند. عوارض سندرم هاوانا فیزیکی‌اند: ازدست‌دادن قدرت حرکت، شنوایی و تمرکز، اما آیا ممکن است این سندرم عوارض روانی نیز داشته باشد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 24 هزار و 694 آموزگار ابتدایی، 2 هزار و 332 آموزگار استثنایی و 992 نفر آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب می‌شوند یعنی در مجموع 28 هزار و 18 آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری جذب می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرصت ویژه ماه مبارک رمضان به عنوان ماه خودسازی، با هدف تشویق، آشنایی و اُنس هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با مسائل و احکام روزه و این ماه نورانی، جشن بهار اولی‌ها با اجرای برنامه‌های شاد و خاطره‌انگیز برگزار می‌شود. وی افزود: در این مراسم، روزه اولی‌ها از برنامه‌هایی...

خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1402 منتشر شد.

خبرگزاری مهر

وزارت آموزش و پرورش منابع آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی آموزش و پرورش را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی سخنگوی دولت حسن روحانی در یادداشت امروز خود در اعتماد پس از ذکر مختصات بحران 1401کشور به چالش های امروز پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 24 هزار و 694 آموزگار ابتدایی، 2332 آموزگار استثنایی و 992 نفر آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب می‌شوند یعنی در مجموع 28 هزار و 18 آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری جذب خواهند شد. در آزمون‌های سنوات گذشته، مواد و مفاد آزمون به دو سطح عمومی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان از طریق فضای مجازی با شخصی به ظاهر تحصیل‌کرده در حوزه روان‌شناسی آشنا و عکس‌های شخصی خود را برای او ارسال کرد و در تله این فرد گرفتار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت آموزش و پرورش، تمام منابع آزمون استخدامی جذب آموزگار را به همراه فایل آنها روی سایت خود منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در میانمار برای اعضای این تیم کلاس روانشناسی برگزار کرد.