سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه ورزش سه

کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در میانمار برای اعضای این تیم کلاس روانشناسی برگزار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرصت مجدد ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی از امروز 15 فروردین آغاز می‌شود و فردا چهارشنبه به پایان می‌رسد. این آزمون در نخستین پنج‌شنبه و جمعه سومین ماه فصل تابستان یعنی 4 و 5 خرداد در رشته‌های تحصیلی «اپیدمیولوژی»، «ارزیابی فناوری سلامت (HTA)»، «ارگونومی»، «ارتوز و پروتز (اعضای مصنوعی و وسایل کمکی)» و «اقتصاد...

خبرگزاری مهر

آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی سال 1402 در روزهای 4 و 5 خردادماه 1402 برگزار می شود و مهلت مجدد ثبت نام از امروز 15 فروردین ماه آغاز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اساتید، کارکنان و دانشجویان مخاطب مجموعه کلاس‌ها و برنامه‌های مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در ماه مبارک رمضان هستند. زمینه اصلی فعالیت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، تدبر در قرآن بوده و در هر نیمسال بیش از هزار دانش‌آموخته در آن مشغول آموزش‌های کوتاه مدت، میان مدت،...

خبرگزاری مهر

مجموعه کلاس‌ها و برنامه‌ها با عنوان «خیمه رحمت» توسط مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

یوسف نوری، وزیر 62‌ساله آموزش و پرورش دولت سیزدهم را می‌توان یکی از بداقبال‌ترین و حتی به گفته برخی یکی از ناکارآمدترین وزرای کابینه دولت ابراهیم رئیسی دانست. وزیری که با مدرک دکترای تخصصی مدیریت گردشگری بر مسند وزارت مهم و حساس آموزش و پرورش تکیه زد و درحالی‌که در تلاش بود سکانداری کشتی به‌گل‌نشسته آموزش و پرورش، آن‌هم بعد از دو سال سهمگین کرونا را عهده‌دار شود، برای گرفتن رأی اعتماد...

وب‌گاه فرارو

داشتن دوست کاغذی، شناخت خود، تعدیل انتظارات و... باعث تجربه هیجان‌های مثبت در زندگی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

ارائه روایت کتاب «در کمال خونسردی» شامل گزارش ترومن کاپوتی از چگونگی قتل یک‌مزرعه‌دار آمریکایی توسط دو سارق مسلح، پیشینه‌ها و اتفاقات پس از آن، مانند خود ماجرا در کمال خونسردی انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک محقق در یک آزمایش جالب توجه، از ربات ChatGPT تست IQ گرفت و این آزمایش نتیجه جالب‌توجهی را به همراه داشت. عملکرد ربات چت در این امتحان، عالی بود؛ چرا که اثری از اضطراب امتحان، عدم تمرکز یا عدم تلاش در آن دیده نشد. اما نتیجه تست IQ چه بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

ازدواج کردن خوب است؟ آیا با ازدواج است که می‌توانید در اجتماع حضور بهتر و پررنگ‌تری داشته باشید؟ سالم‌تر و شادتر شوید؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای تیم ملی فوتبال بانوان پس از صرف شام در کلاس روانشناسی شرکت کردند.

وب‌گاه فرارو

به گفته پوتنزا، وقتی محققان دور اول داده‌های کودکان 9 و 10 ساله را بررسی کردند، به رابطه بین میزان بالای استفاده از صفحه نمایش و اختلالات خلقی و همچنین رفتار‌های «برونی‌سازی» مانند پرخاشگری و نظم پی بردند.

خبرگزاری مهر

اهواز - سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از دریافت 10 هزار جلد کتاب از سوی معاونت فرهنگی وزارتخانه متبوع و تقویت مخزن کتاب این اداره کل خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

«ما چند نفر» مجموعه داستان‌های کوتاه مینو رضایی با محوریت زن است. در دو دهه گذشته، آمار نشان می‌دهد نویسندگان زن از نویسندگان مرد به لحاظ نفرات پیشی گرفته‌اند.

وب‌گاه فرارو

تفاوت‌های آشکار در لحن صحبت کردن می‌تواند عشق پنهانی را در عرض چند ثانیه برملا کند.

خبرگزاری مهر

آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکز تمرینات تیم‌های ملی و مدیریت تست‌های قهرمانی، سازمانی محوری در ورزش کشور به حساب می‌آید با این حال این موسسه ماه‌هاست در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد.