سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 19 گفت: گرمخانه مهر منطقه 19 به صورت شبانه روزی با گشت‌های سیار حامی شهر آماده پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خواب‌ها است.

وب‌گاه فرارو

تیمی از دانشمندان دانشگاه سیدنی در مطالعات اخیر خود، موفق به تولید دارویی شدند که می‌تواند اثر قهوه را در بدن معتادان به این نوشیدنی جذاب داشته باشد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، از تشکیل کارگروهی در شورای عالی بیمه سلامت برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن در ساخت مسکن مددجویان مشکل خاصی وجود ندارد و در این زمینه به مددجویان تسهیلاتی ارائه خواهد شد. همچنین برای بازسازی مسکن‌هایی که دچار تخریب شده‌اند نیز تسهیلات و وام کم بهره ارائه خواهد شد که این موضوع در دست بررسی است.

وب‌گاه فرارو

یونس سزر در مصاحبه با خبرنگاران شمار مجروحان در جریان زلزله مهیب در 11 استان قهرمان‌ماراش، غازی‌آنتپ، شانلی‌اورفا، دیاربکر، آدانا، آدیامان، عثمانیه، هاتای، کیلیس، مالاتیا و الازیع واقع در جنوب ترکیه را 108 هزار و 68 نفر اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با همسر و فرزندان شهید اسماعیل دقایقی از فرماندهان شناخته‌شده جنگ تحمیلی که دانشجوی دانشگاه تهران نیز بوده دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از خیران و نیکوکاران خواست تا همچنان برای ارائه خدمات به زلزله‌زدگان تحت پوشش در شهرستان خوی، سازمان بهزیستی را یاری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چیزی که اکثر ما نمی‌دانیم این است که اگرچه برنج منبع خوبی از انرژی به شکل کربوهیدرات برای ما است، خوردن بیش از حد آن می‌تواند عوارض جانبی داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیئت داوران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بخش «تجلی اراده ملی» جشنواره فیلم فجر با صدور بیانیه‌ای فیلم سینمایی «شماره 10» را انتخاب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مدرسه تخصصی «کلمه طیبه» توسط ستاد حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان آغاز به کار کرد. گفتنی است ستاد حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، کلاس‌های بین رشته‌ای علوم انسانی را در مدرسه کلمه طیبه برگزار می‌کند. این کلاس‌های بین رشته‌ای علوم انسانی با دعوت از اساتید به‌نام کشوری و با انس با قرآن کریم و متون...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آئین اهدای جوایز نهاد‌ها و تشکل‌ها به برگزیدگان بخش «تجلی اراده ملی» چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سه‌شنبه 25 بهمن ماه در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. در این مراسم جایزه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور دبیرکل و هیئت داوران بخش تجلی اراده ملی نهاد به فیلم سینمایی «شماره 10» اعطا شد. متن بیانیه هیئت داوران که در این‌مراسم قرائت شد،...