سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، در چهار سال گذشته برخی از گروه‌های جمعیتی که به کمیسیون‌های تخصصی سازمان مراجعه کرده و مورد پذیرش یا رد قرار گرفته‌اند، دسته‌بندی شده‌اند و اکنون سازمان یک معیار مشخص در رابطه با آمار قبولی دانشگاه‌ها در اختیار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: گفت‌وگو ما با محمدمهدی عسگرپور، رئیس هیئت‌مدیره خانه سینما و مدیرعامل خانه هنرمندان، بعد از انتشار علنی بیانیه معروف خانه سینما انجام شد. انتشار آن بیانیه در آن شرایط دشوار اجتماعی، هزینه‌زا بود؛ بااین‌حال، فرصتی فراهم آمد تا اهالی خانه بهتر بتوانند مسائل هنرمندان بازداشتی را پیگیری کنند. در این گفت‌وگو عسگرپور نگاه خانه و مسائل پشت پرده را حتی‌الامکان و تا جایی که انتشار...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مردی که نوزاد 10 ماهه‌اش را به قتل رسانده بود، ابتدا ادعا کرد که از روی میز آشپزخانه به زمین افتاده و مرده است.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: روز حادثه بدلیل استعمال مواد مخدر حالت طبیعی نداشتم وقتی نوزادم شروع به گریه کرد عصبانی شدم و وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و سپس خفه‌اش کردم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی رضوی، رئیس پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران با بیان این مطلب افزود: با اعلام دانشگاه تهران برای پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد به صورت متمرکز در پردیس‌های خودگران و بین‌المللی دانشگاه تهران، پردیس کاسپین نیز آمادگی خود را برای پذیرش در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد اعلام کرد و در 33 رشته دکتری و 14 رشته کارشناسی ارشد دانشجو...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تحول علوم انسانی از مبادی تا روش‌شناسی» اثر سید محمدرضا تقوی استاد روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز در 447 صفحه توسط انتشارات مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا منتشر شده است. از دیدگاه تقوی تحول علوم انسانی در معانی «بروزرسانی، بومی‌سازی، کارآمدی، و اسلامی‌سازی» بکار رفته است. 1) «تحول به معنای بروزرسانی» برای مرحله گذار و جلوگیری از...

وب‌گاه 55 آنلاین

قتل نوزادی 10 ماهه به دلیل گریه های زیاد قاتل معتاد بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برای اشتغال در حرفه‌های روان‌شناسی نیاز به مشاوره دریافت پروانه و عضویت در این سازمان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز حادثه بدلیل استعمال مواد مخدر حالت طبیعی نداشتم وقتی نوزادم شروع به گریه کرد عصبانی شدم و وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و سپس خفه‌اش کردم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برای اشتغال در حرفه‌های روان‌شناسی و مشاوره به استناد تبصره (3) ماده (4) قانون تشکیل سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره دریافت پروانه و نیز عضویت در این سازمان الزامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: مرد معتاد که نوزاد 10 ماهه‌اش را به قتل رسانده بود انگیزه خود را از این کار گریه‌های مداوم فرزندش عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشکده روان‌شناسی و علوم‌تربیتی دانشگاه تهران طی نامه‌ای از مقیمی، رئیس دانشگاه تهران و صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان درخواست کرد تا دانشجویان علوم تربیتی در اولویت بورس معلمی قرار بگیرند. متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر مقیمی ریاست محترم دانشگاه تهران جناب آقای دکتر صحرایی سرپرست محترم دانشگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرماندهی انتظامی استان شرق تهران خبر داد: مردی که به دلیل استعمال مواد مخدر نوزاد 10 ماهه خودش راضرب وشتم قرار و خفه کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پردیس دستگیر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفر سه روزه رئیس جمهور کشورمان به چین افق‌های تازه‌ای را در روابط دو کشور نمایان کرد.