سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

هیئت داوران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جایزه بخش «تجلی اراده ملی» چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را به فیلم سینمایی «شماره 10» اهدا کرد.

خبرگزاری مهر

ستاد حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، کلاس‌های بین رشته‌ای علوم انسانی را در مدرسه کلمه طیبه برگزار می‌کند، دراین کلاس ها سرفصل‌های تخصصی علوم دینی ارائه خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

جدیدترین علم نشان می‌دهد که بهترین راه برای بهبود سلامت درازمدت، فیزیکی نیست، بلکه اجتماعی یعنی ارتباط است.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

نشر جمال کتاب «برای دختران‌مان» نوشته حجت الاسلام علی اکبر مظاهری اصفهانی را منتشر و راهی بازار نشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

دانش آموزان به عنوان مخاطبان اصلی کتاب‌های درسی در اولویت‌ترین گروه برای نقد و اعلام نظر درباره محتوایی هستند که 12 سال به آنها تحمیل می‌شود؛ دانش‌آموزان تاکید دارند که ناکارآمدی کتب درسی استفاه از کتاب‌های کمک آموزشی‌ها را اجبار کرده است.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: از طرح‌های حوزه پهپادی استفاده می کنیم و حتماً فضایی در اختیار دانش آموزان قرار خواهیم داد.

خبرگزاری تسنیم

استفاده از ظرفیت‌های نشر الکترونیک طی سه سال گذشته پس از شیوع کرونا، با رشد چشمگیری روبرو بود. این مسئله برای نشر ایران که معمولاً شیوه سنتی چاپ و نشر را بر دیگر روش‌های جدید ارحج می‌داند، یک گام رو به جلو محسوب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در 7فوریه2023 در مقابل اعضای مجلسین سنا و نمایندگان و مقامات لشکری و کشوری، نطق مهم و سالانه موسوم به وضعیت اتحادیه (state of union) را ایراد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام کرد: متقاضیان پروانه تخصصی اشتغال از ثبت‌نام در کارگاه‌ها خودداری و صرفا به اطلاعیه‌های رسمی این سازمان که در سایت درج می‌شود، توجه کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو گفت: تا پایان سال‌جاری 112 طرح بزرگ صنعت آب و برق افتتاح و مرحله بهره‌برداری می رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، "علی‌اکبر محرابیان" در آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» که صبح امروز سه‌شنبه با حضور "علی‌اکبر کاظمی" مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، "مریم کارگر نجفی" معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو، "احمد حیدری" معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو و جمعی از مدیران و فعالان عرصه روابط...

خبرگزاری تسنیم

کنفدراسیون شرکت‌ها و تجارت ترکیه اعلام کرد زلزله اخیر می‌تواند تا 84.1 میلیارد دلار برای کشور هزینه داشته باشد.