سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهبد ابراهیمی، در برنامه مادر کودک شبکه سلامت سیما، در پاسخ به این سوال که تعیین جنسیت چیست و به چند روش انجام می‌شود، گفت: در تمام دنیا خانواده‌ها پس از آگاهی از سلامت جنین به دنبال بحث جنسیت آن هستند تعیین جنسیت، از دو بعد جنبه‌های علمی و سلیقه خانواده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. وی افزود: در بحث علمی با بعضی خانواده‌هایی مواجه هستیم که از بیماری‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تخفیف این محصولات از روز یک‌شنبه 23 بهمن آغاز شده است و تا روز 14 اسفند 1401 ادامه دارد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب‌های متنوعی را با موضوع‌های داستان، شعر، هنر، فلسفه، روان‌شناسی، تاریخ، جغرافیا، علوم، دین، آموزشی، طنز و سرگرمی و... منتشر می‌کند. این کتاب‌ها براساس رده‌بندی برای...

خبرگزاری مهر

چاپ دوم کتاب «هوسرل» از مجموعه راهنمای سرگشتگان نوشته متیسون راسل و ترجمه مجید مرادی سه‌ده توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست دانشگاه خوارزمی گفت: اساتید به‌نام و متخصص دانشگاه آمادگی دارند در حوزه‌های مختلف تصمیم‌سازی و اجرایی به عنوان بازوهای مدیریتی و علمی وزارت علوم ایفای نقش کنند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تقی اِرانی؛ یک زندگی کوتاه» نوشته یونس جلالی به‌تازگی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب، زندگینامه تقی ارانی است که البته ترجمه‌ای از یک‌کتاب انگلیسی است و این‌ترجمه براساس نسخه‌ای انجام شده که سال 2019 انتشارات Springer Nature به‌قلم یونس جلالی چاپ کرده است. تقی ارانی شخصیت اصلی این‌کتاب، متولد 1218 و درگذشته به سال...

خبرگزاری مهر

کتاب «تقی اِرانی؛ یک زندگی کوتاه» نوشته یونس جلالی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چقدر از روابط خود با همسرتان رضایت دارید؟ با استفاده تست های روابط زناشویی، فرد می تواند بفهمد که چقدر رضایت فرد مقابل او و نیز خود او از رابطه زناشویی و عاطفی با طرف مقلابش وجود دارد که بسیار مهم و حائز اهمیت است

وب‌گاه 55 آنلاین

همزاد چیست؟ از قدیم افراد زیادی بر این باور بوده‌اند که همزمان با تولد یک انسان یک نسخه مشابه او نیز از جنس جن یا پری متولد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام کرد: دانش‌آموختگان مقطع دکتری برای دریافت پروانه تخصصی اشتغال نیاز به 300 ساعت کاروزی و گذراندن دوره کارگاهی نخواهند داشت.

خبرگزاری مهر

یک شاعر گفت: دولت نه تنها از اهل قلم هیچ گونه حمایت مالی نمی‌کند بلکه یک نویسنده یا یک شاعر باید کلی هزینه کند تا اثرش را به چاپ برساند.

خبرگزاری مهر

12 هزار نسخه کتاب توسط سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به رایزن فرهنگی ایران در افغانستان اهدا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختلال تغذیه، مشکل ذهنی پیچیده‌ای است که بیشتر مواقع با کمک‌های پزشکی و روانشناسی درمان می‌شود. این اختلال انواع متفاوتی دارد و معمولا با افکار وسواس‌گونه درباره نوع غذا و وزن و فرم بدن شروع می‌شود. اختلال تغذیه شدید پیامدهای جبران‌ناپذیری در افراد دارد و حتی ممکن است موجب مرگ فرد مبتلا شود.