سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، "علی‌اکبر محرابیان" در آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» که صبح امروز سه‌شنبه با حضور "علی‌اکبر کاظمی" مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، "مریم کارگر نجفی" معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو، "احمد حیدری" معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو و جمعی از مدیران و فعالان عرصه روابط...

خبرگزاری تسنیم

کنفدراسیون شرکت‌ها و تجارت ترکیه اعلام کرد زلزله اخیر می‌تواند تا 84.1 میلیارد دلار برای کشور هزینه داشته باشد.

خبرگزاری مهر

نوع پرداختن کتاب روانشناسی به مسائل، محتوای کتاب ادبیات فارسی، عدم منسجم مطالب، کاربردی نبودن کتاب عربی و مشکلات بسیار کتاب زبان انگلیسی از جمله مشکلاتی است که دانش آموزان به آن اشاره کردند

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینجا خانه‌ای است برای دخترانی که بین 10 تا 19 سال سن دارند و در معرض آسیب یا خطر اعتیاد قرار گرفته‌اند؛ در این خانه هیچ خبری از زور، اجبار و مداخله نیست و دختران نوجوان می‌توانند داوطلبانه از خدماتی که به آنها ارائه می‌شود استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: وظیفه اصلی یک مدیر آموزشی و تربیتی، تسهیل و بهبود روند آموزش و یادگیری معلمان و دانش‌آموزان است که برای رسیدن به این هدف، مدیران باید با فرایندهای یادگیری و اهداف آموزشی و تربیتی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آمده، آشنا شوند.

وب‌گاه فرارو

واکاوی دلایل علاقه به تماشای فیلم‌هایی که خشونت، خون ریزی و آسیب‌زدن به دیگران در آن‌ها عادی است آیا لذت بردن ما از این فیلم‌ها با رفتار مسالمت آمیز و پرهیزمان از خشونت منافات دارد؟ بیشتر ما در زندگی واقعی، از خشونت بیزاریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت اعیاد شعبانیه، کتاب‌های خود را با تخفیف 20درصدی در پایگاه دیجی‌کانون عرضه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی با همراهی الهام یاوری معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و برخی از مدیران ارشد این وزارتخانه با حضور در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان از اولین نمایشگاه دستاورد‌ها و طرح‌های پژوهشی برتر دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول و دوم سمپاد بازدید کرد. حسن مسلمی نائینی در این بازدید...

خبرگزاری مهر

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و تربیتی و جلب مشارکت معلمان دو اصل مهم و اساسی سند تحول بنیادین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهاد توحیدی بی‌شک یکی از تأثیرگذارترین فیلم‌نامه‌نویسان ایران است؛ اما او فقط فیلم‌نامه‌نویس نیست بلکه یکی از اعضای مؤثر صنف سینماست. روزگاری که در دولت احمدی‌نژاد صفی از مدیران و وزیران و بعضی از چهره‌ها به خط شده بودند تا خانه سینما را - به‌عنوان نهاد صنفی - زمین‌گیر کرده و به دلایل سیاسی و بهانه‌های واهی از عرصه حذف کنند، توانست جبهه‌ای متشکل از هنرمندان سینما با همراهی روزنامه‌نگاران...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از حقایق روانشناسی با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهبازی به خبرآنلاین گفت: مارتین سلیگمن در کتاب شادمانی درونی اش، می گوید حکومت هایی که تمام تلاش خود را صرف ایجاد نفرت در دل پیروان شان کرده اند نسبت به یک خصم در گذشته یا در زمان حال، این ها همه سرمایه های ملت خودشان را از بین برده اند و گاهی اوقات چند دهه نسل کشی را ایجاد کرده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رمان «قلمرو منقرض» در چند بخش و با زاویه‌ی دید اول شخص روایت می‌شود و نویسنده داستان خود را ندرتاً با فلش‌بک پیش می‌برد. دریافت کلی اطلاعات در فصل اول، در فصل‌های پیش‌رو با نگاهی جزئی‌نگرتر روایت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آثار خود را به مناسبت اعیاد شعبانیه با تخفیف 20 درصدی به خانواده‌ها و مخاطبان کودک و نوجوان عرضه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

یک متخصص زنان فلوشیپ ناباروری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص انتخاب جنسیت نوزاد توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری فارس