چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه گسترش

ارائه و بررسی بودجه 1402 همچنان با حاشیه‌های بسیاری همراه است. در حالی که بسیاری از نمایندگان مجلس تاکید دارند که بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه باید تحول عظیمی در مسائل اقتصادی کشور ایجاد کند، بررسی این لایحه در مجلس با حدود یک ماه تاخیر همراه است.

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ پرونده‌های تشکیل شده در بخش پلیس اطفال نیز به دادسرای اطفال می‌رود و در آنجا، هم پلیس و هم قوه‌قضاییه بر روند رسیدگی به پرونده نظارت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره نحوه فعالیت و وظایف پلیس اطفال توضیحاتی بیان کرد و گفت: پلیس اطفال برای رسیدگی به جرائم کودکان پنج و هفت ساله و... نیست بلکه این پلیس برای رسیدگی به امور انتظامی کودکان تشکیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره نحوه فعالیت و وظایف پلیس اطفال توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعضی از آقایان وقتی همسرشان دارد درباره احساساتش با او صحبت می‌کند، می‌نشینند و خوب گوش می‌دهند؛ اما وقتی نظرشان را می‌پرسند، چیزی نمی‌گویند و گویی حرف همسر خود را اصلا نشنیده‌اند. در این صورت مرد به یک شبح تبدیل می‌شود که در زندگی حضوری شبیه به نبودن دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایجاد ارتباط کلامی درست برای پیشرفت یک زندگی موفق بسیار ضروری است، درحالی که بسیاری از زوج‌های جوان یا این مهارت را ندارند و یا در مورد آن دچار مشکل هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حامد شیخی باور دارد ما همیشه از عرب‌های خارج از کشور ضربه خوردیم، به تاریخ که نگاه می‌کنیم این ماجرا را می‌بینیم. به همین دلیل و برای بیان تنها یک گوشه از این ضربه‌ها این نمایش را ساختیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشمندان دقیق‌ترین نقشه پیوندهای ارتباطی میان هیپوکامپ، مرکز کنترل حافظه و سایر قسمت‌های مختلف مغز را ایجاد کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خدمات مشاوره و روانشناسی در بخش خصوصی آن‌قدر بالا هست که این روزها دیگر کسی درمان روح و روانش را جدی نمی‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان دختر در صورتی که متأهل شوند، می‌توانند با رعایت شئونات و مسائل تربیتی به تشخیص شورای مدرسه در همان مدرسه روزانه به تحصیل ادامه دهند.

وب‌گاه 55 آنلاین

دمای هوا چه تاثیراتی روی رابطه جنسی دارد؟ در ادامه بخوانید

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی به آینه نگاه می‌کنید چه می‌بینید؟ آیا از آنچه که می‌بینید رضایت دارید یا اینکه فورا متوجه نقص‌های بدن‌تان می‌شوید؟ مثلا، با خود فکر می‌کنید کاشکی بینی‌تان کوچکتر، شکم‌تان تخت‌تر و پاهایتان بلندتر بود. این افکار و احساساتی که درباره ظاهرتان دارید، همیشه مرکز توجه بسیاری از تحقیقات روانشناسان بوده است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از بدن‌تان رضایت ندارید، تنها نیستید. اما چگونه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی کاظمی در گفت‌وگو با برنامه نیم نگاه رادیو سلامت با اشاره به ماده 69 آئین نامه اجرایی مدارس مصوب سال 1400 گفت: دانش آموزان دختر در صورتی که متأهل شوند، می‌توانند با رعایت شئونات و مسائل تربیتی به تشخیص شورای مدرسه در همان مدرسه روزانه به تحصیل ادامه دهند. معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش شورای مدرسه در این موضوع گفت:...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد چم‌شیر گچساران بدون هیچ مشکلی آبگیری و وارد مدار و چرخه توسعه منطقه و کشور خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان دختر در صورتی که متأهل شوند، می‌توانند با رعایت شئونات و مسائل تربیتی به تشخیص شورای مدرسه در همان مدرسه روزانه ادامه تحصیل دهند.