چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان دختر در صورتی که متأهل شوند، می‌توانند با رعایت شئونات و مسائل تربیتی به تشخیص شورای مدرسه در همان مدرسه روزانه به تحصیل ادامه دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد چمشیر هیچ گونه مشکل علمی ندارد یک کار بزرگ را نظام آغاز کرده و به نتیجه رسیده، ما به غیر از آب به برق آن نیاز داریم برقی که تولید می‌کند کل هزینه های سد را بر خواهد گرداند در حالی که اکنون مشکل برق در کشور داریم و تاسیسات تولید برق سد توسط سرمایه گذار خارجی آماده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر شورای نظارت بر اسباب، گفت: در صنعت اسباب بازی صاحبان صنایع وقتی قرار است مجوز بگیرند می‌گویند وضع خراب است و اگر حمایت صورت نگیرد، زمین می‌خورند اما به محض اینکه رویکرد از حمایت‌گری به سمت سرمایه‌گذاری تغییر کند، می‌گویند شرایط عالی است.

وب‌گاه فرارو

ذهن انسان طوری تکامل پیدا کرده است که از جسم ما محافظت کند و ما را زنده نگه دارد و سه سامانه‌ی هشداردهنده برای رویارویی با خطرات جدید دارد. یکی از آن‌ها دستگاه عصبی سمپاتیک است که واکنش جنگ یا گریز را کنترل می‌کند و دیگری دستگاه لیمبیک که در واکنش به تهدید، احساسات را فعال می‌کند.

خبرگزاری مهر

زندان ابوغریب این قابلیت را دارد که عکسهای صحنه فیلم‌های هرزه‌نگاری باشد. این‌عکس‌ها گرایش نهفته حاد به سنگدلی و انحراف جنسی را که در دل فرهنگ معاصر آمریکا وجود دارد بازمی‌تابانانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه «به برخی معلمان پذیرش‌شده در آزمون استخدامی که اکنون وارد مدارس شده و کار معلمی را آغاز کرده‌اند، اعلام شده است در گزینش رد شده‌اید»، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

شورای مؤسس نشان عالی دانش تصویب کرد که این نشان به صورت سالانه در شش گروه و شاخه علمی به دانشمندان و اساتید ایرانی و غیرایرانی دارای مرجعیت علمی اعطا شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین نشست شورای مؤسس «نشان عالی دانش» که به طور مشترک توسط دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به صورت سالیانه اعطا خواهد شد، امروز سه‌شنبه 13 دی ماه به ریاست سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، رضا فرجی‌دانا رئیس اسبق دانشگاه تهران، غلامعلی افروز، علی‌اکبر موسوی موحدی و علی‌اکبر صبوری از استادان ممتاز دانشگاه تهران، محمدرضا گنجعلی رئیس باشگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پیگیری‌ها و طبق نامه وزیر آموزش و پرورش به وزیر علوم، مقرر شد، روش جذب دانشگاه فرهنگیان در رشته آموزش ابتدایی به روش نیمه متمرکز تغییر کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نویسنده گفت: در ثبت خاطرات سردار سلیمانی، به فضای داخل کشور محدود نشدیم و حتی خاطرات مردم در عراق را نیز ثبت کردیم که ترجمه نیز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور با اشاره به رتبه‌بندی دانشگاه‌ها از منظر آموزش حرفه‌ای در این سازمان گفت: این رتبه‌بندی در جذب دانش‌آموختگان و کسب پروانه اشتغال از سازمان برای فعالیت در این حوزه لحاظ می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران با اشاره به گروه بندی مسابقات مردان جهان گفت: در گروه سختی قرار داریم اما به صعود از دور مقدماتی امیدوار هستیم.