پنج‌شنبه 5 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه اقتصادی کشور را منوط به توسعه کسب و کارها دانست و گفت: باید تخصص و دانش را در این حوزه پیاده کنیم.

وب‌گاه فرارو

شمارش کالری دریافتی و چسبیدن به غذا‌های کم چرب ممکن است برای دور کمر ما بهترین گزینه نباشند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل خدمات کسب و کار وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه اقتصادی کشور را منوط به توسعه کسب و کارها دانست و گفت: باید تخصص و دانش را در این حوزه پیاده کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از حضور تیم ملی والیبال بانوان در دو تورنومنت همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی کاپ آسیا، حالا فرصت مناسبی است تا عملکرد مربی ایتالیایی تیم ملی را زیر ذره بین برد.

خبرگزاری مهر

پرونده کارآگاه با هدف نقد و بررسی آثار مختلف ادبیات پلیسی ایران و جهان منتشر می‌شود و آثاری از طبقه کلاسیک و مدرن این‌گونه ادبی را شامل می‌شود. انتشار مقالات این پرونده از سال 1390 آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعدیل نیرو و تعطیلی کسب‌وکارهای آنلاین در صورت ادامه یافتن شرایط در آینده‌ای نه چندان دور، موضوعی است که مدیران استارتاپ‌ها متفق‌القول به آن باور دارند. گره‌ای که بر کار اقتصاد دیجیتال و فعالین این حوزه افتاده به راحتی و با دست قابل باز کردن است؛ به نظر می‌رسد بهتر است مسئولان با تصمیمی شجاعانه مانع از کورتر شدن گره شوند تا کار به باز کردن با دندان نرسد.

وب‌گاه عصر ایران

««خودگویی» یا «صحبت‌کردن با خود» یک گرایش سالم و شایع میان کودکان و بزرگسالان است. بر اساس تحقیقات، این گرایش مزایای زیادی دارد، از بهبود عملکرد ذهنی گرفته تا کنترل احساسی بیشتر. خودگویی زمانی در سودمندترین حالت است که فکر و عمل را با هم ترکیب کند یا یک چارچوب آموزشی را تقویت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این طور که به نظر می‌رسد «خودگویی» مزایای زیادی دارد؛ از تقویت عملکرد شناختی گرفته تا بهبود کنترل احساسی اما درست مانند هر مهارتی، برای بهره‌مندی از مزایای خودگویی باید بر هنر صحبت‌کردن با خودتان تسلط یابید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعرفه‌های خدمات روانشناسی با ارقام مصوب فاصله‌ای قابل توجه دارد و مراجعه به تراپیست را خدمتی لوکس کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: پس از کسب سهمیه المپیک پاریس با خیالی آسوده‌تر و منسجم‌تر تمرینات خود را دنبال می‌کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور بعدازظهر امروز با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش و مسئولان فدراسیون های ورزشی در هتل المپیک تهران برگزار شد. در ابتدای مراسم ابتدا محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس ستاد سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: مهمترین انگیزه برای...

وب‌گاه ورزش سه

مسئول برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: همکاری و تعامل دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد بسیار اهمیت دارد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول برگزاری سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: همکاری و تعامل دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد بسیار اهمیت دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فینال سختی بود و در آن 4 سهمیه توزیع می‌شد. خداراشکر یکی از تیراندازان از مسابقات قبلی سهمیه گرفته بود و من به عنوان نفر پنجم یکی از سهمیه‌ها را گرفتم. من در اولین فرصت سهمیه گرفتم و بعد از این تا المپیک با خیال راحت‌تر اما جدی تر پیش می‌روم و تمرین می‌کنم تا رکوردم را ارتقاء دهم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

هانیه رستمیان اعلام کرد که سلاحی که با آن سهمیه المپیک گرفته امانت بوده و برای مسابقات بعدی سلاحی ندارد!