چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرآیند انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی‌ارشد برخی از رشته‌های پزشکی تا روز دوشنبه 9 آبان ادامه دارد. رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ارشد شامل "اپیدمیولوژی"، "ارتزوپروتز"، "ارزیابی فناوری سلامت"، "ارگونومی"، "اقتصاد بهداشت"، "اکولوژی انسانی"، "آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت"، "آموزش پزشکی"، "انگل‌شناسی"، ایمنی‌شناسی پزشکی"، "آمار...

خبرگزاری دانا

اسامی رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ارشد رشته های پزشکی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین نشست تخصصی شبکه مشاوران و روانشناسان انقلابی و توانمند «مرآت» با حضور ابراهیم نعیمی مدیرکل مشاوره و سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان، مهدی متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در محل این سازمان برگزار شد. مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در ابتدای بیانات...

وب‌گاه الف

آیا یک فصل خاص سال را بیشتر از فصل‌های دیگر دوست دارید؟ برخی افراد روزهای بلند و گرم تابستان را دوست دارند و برخی دیگر از روزهای سرد پاییز لذت می‌برند. دلیل علاقه بیشتر ما به یک فصل خاص چیست؟ آیا روانشناسی می‌تواند پاسخ این پرسش را بدهد؟

وب‌گاه 55 آنلاین

بله گوش کردن با شنیدن دو مسأله متفاوت است. شنیدن، یک بحث کاملاً فیزیولوژیک است و بیشتر به فعال شدن سیستم شنوایی ما و عملکرد آن مربوط است، اما «گوش کردن» یک مهارت است و در حوزه مهارت‌های شناختی جای می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام و المسلمین متقی فر از پرداخت 67 هزار میلیارد تومان وام ازدواج به 486 هزار و 399 نفر در نیمه نخست امسال خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت:«جبار رحمانی» عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم می‌گوید: آنچه ما در جامعه ایران می‌بینیم، نه تفاوت نسلی بلکه یک تعارض نسلی در حال وقوع است؛ یعنی نسل قبلی نمی‌خواهد مختصات، ویژگی‌ها و سبک زندگی نسل جدید را بپذیرد.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی متقی‌فر: با برنامه ریزی که انجام شد، تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در تمامی شهرستان ها مخصوصاً در 193 شهرستانی که در گزارش روند تحولات ازدواج و طلاق وضعیت خوبی ندارند، حداقل یک دفتر مشاوره را به صورت تخصصی در حوزه ازدواج و خانواده مجوز بدهیم و حمایت کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

داشتن خانواده خوب باعث پیشرفت و رشد افرادمی شود. برای اینکه یک خانواده شاد و سالم داشته باشید میتوانید ازمشاوره خانواده کمک بگیرید مشاوره خانواده یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یا حفظ یک خانواده سالم و کارآمد است. مهم ترین ویژگی های یک مشاوره خانواده خوب: توانایی، مهارت گفتاری و شنیداری، همدلی و مهارت حل تعارضات، مهارت در رهبری و سازماندهی قوی. همچنین یک مشاوره خانواده خوب مشاوری است...

خبرگزاری دانا

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه از آنجا که یکی از مباحث سازمان بهزیستی فارس ارائه خدمات روان‌شناختی است، گفت: تیم مددکاری و روان‌شناسی بهزیستی فارس با آرتین و خواهرش در ارتباط است.

خبرگزاری مهر

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: تیم مددکاری و روان‌شناسی بهزیستی فارس با آرتین و خواهرش در ارتباط است.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که تنها یک نیم‌کره از مغز می‌تواند در تشخیص کلمه‌ها و چهره‌ها مانند عملکرد هر دو نیم‌کره عمل کند و در واقع اینطور نیست که اگر نیمی از مغز را برداریم، عملکرد آن نصف شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران گفت: طرح ملی سفیر کتاب معرفی شد تا ترویج فرهنگ مطالعه بین دانش آموزان را به عنوان هدف دنبال کند.