چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زیدآبادی بیان کرد: آقای گنجی درست می‌گویند که مطالعه نیست، اما زمانی که دانشجو مطلع می‌شود، اسیر زندان و دچار ترک تحصیل می‌شود برای همین می‌گوید برای چه مطلع شوم؟ دانشجو در هیچ کجای دنیا این‌گونه نیست که تئوریسین باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: زیدآبادی فعال سیاسی تاکید کرد: اگر دولت‌ها بالغ باشند به جای این‌که با این جنبش مقابله کنند آن را مدیریت می‌کنند... امروز دهه هشتادی‌هایی به دانشگاه آمده‌اند که به حرف پدر و مادر خودشان تن نمی‌دهند و با یک فرهنگ جهانی بزرگ شده‌اند. یک حالت عصیانی در این‌ها رخ داده و روی حرف خودشان هم می‌ایستند و چون دستگاه‌های تولید فرهنگ ناکارآمد هستند و نتوانستند بر فکر این بچه‌ها تاثیر...

خبرگزاری دانا

معاون پژوهشی جامعه الزهرا گفت: 300 اثر در رشته های 10 گانه به همایش ملی کتاب سال بانوان ارسال شد که در نهایت 107 اثر به مرحله ارزیابی تفسیری ارسال شد.

خبرگزاری دانا

معاون پژوهش جامعه الزهرا گفت: همایش ملی کتاب سال بانوان دوسالانه برگزار می شود و دور چهارم دوسال دیگر برگزار خواهد شد و به فکر بین المللی شدن همایش هم خواهیم بود بیشتر تراکم آثار در حوزه موضوعی زن و خانواده بوده است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب‌های "عین. صاد" یکی از پرفروش‌های بازار کتاب‌های تربیتی است، مخاطبان او را غالبا جوانان خواهان "رشد" تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وی درباره معرفی دستگاه‌های متخلف به مراجع رسیدگی کننده به تخلفات هم تأکید کرد: وزارت اقتصاد نه تنها متخلفان را به شورای رقابت که به دادسرای ویژه کارکنان دولت معرفی کرده است؛ برای نمونه کسب و کاری وجود دارد به نام مجوز مشاوره روانشناسی که مرجع صدور آن سازمان نظام روانشناسی است و هیأت مقررات زدایی تصویب کرد برای صدور مجوز مشاوره روانشناسی از کسی که فوق لیسانس دارد نباید مصاحبه شود.

خبرگزاری مهر

رییس مرکز بهبود کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت درگاه ملی مجوزها، از علام تشکیل پرونده قضایی علیه سازمان نظام روانشناسی خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خیانت ویران کننده ترین تجربه ای است که یک زن میتواند داشته باشد. برای خیانت، همسر ابتدا باید به مرد خیانتکار اعتماد داشته باشد.

خبرگزاری مهر

هر فرد بدون در نظر گرفتن نوع مدرک تحصیلی نظام آموزشی، در هریک از گروه های آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی»، «هنر» و «زبان های خارجی» مجاز به ثبت نام در کنکور 1402 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیانت ویران کننده ترین تجربه ای است که یک زن میتواند داشته باشد. برای خیانت، همسر ابتدا باید به مرد خیانتکار اعتماد داشته باشد.

خبرگزاری مهر

در قالب برنامه «پژواک آرامش» راه‌های غلبه بر استرس سه شنبه دهم آبان ماه سالجاری از ساعت 10 در خانه فرهنگ زیتون تبیین می‌شود.

خبرگزاری مهر

صدمین شماره ماهنامه «قلک» با عنوان کلی «از رکوردهای صدتایی تا تلاش برای یادگرفتن پرواز» منتشر شد و روی پیشخان آمد.

خبرگزاری مهر

سادات با بیان اینکه نوجوان باید هویتش را به مرحله اجرا برساند، گفت: ما بر روی تربیت رسانه‌ای نوجوانان کار نکرده ایم و آن را رها کرده ایم.

خبرگزاری اکو نیوز