جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی»؛ هنر؛ زبان و علوم تجربی کنکور 1403 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسات هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و با ارتقا مرتبه علمی 10 عضو هیأت علمی به استادی موافقت شد. در این جلسات با ارتقا مرتبه علمی دکتر مژگان امتیازجو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دکتر سیدمسلم سیدالحسینی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، دکتر مهدی شمسایی مهرجان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم...

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در یادداشتی به مناسبت روز روانشناس و مشاور بهروزی و فضیلت مندی در زندگی را ارمغان روانشناسان و مشاوران عنوان کرد و نوشت: برخی از موفقیت های پلیس مرهون زحمات مسئولانه روانشناسان و مشاوران است.

خبرگزاری تسنیم

مهدی رمضانی در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری نهاد با کمیته امداد گفت: یکی از امتیازات کتابخانه‌های عمومی، به دلیل عدم وجود نگاه درآمدزایی صرف، امکان فراهم ساختن دسترسی آسان و عادلانه به خدمات است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بی خوابی موجب بروز عوارضی همچون گیجی و سردرگمی، تحریک‌پذیری روانی، پرخاشگری، عدم تمرکز، اضطراب، افسردگی و ضعف حافظه می‌شود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با روز روانشناس کلینیک روانشناسی و مشاوره راه زندگی (رز) با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیز جمعی از مدیران و مسئولان در استان تهران افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اکنون حدود یکهزار روانشناس و مشاور متخصص در مراکز روانشناسی در حال خدمت رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: حدود 100 هزار روانشناس در کشور نیاز است که به ازای هر هزار خانوار باید 5 روانشناس داشته باشیم.

وب‌گاه فرارو

ابلاغ تعرفه‌های خدمات روانشناسی و دریافت حق ویزیت سلیقه‌ای روانشناسان؛ از 350 هزار تومان گرفته تا 2 میلیون تومان، ماجرایی تکراری است که هر سال از پایین بودن دخل و بالا بودن خرجِ کلینیک‌های روانشناسی آب می‌خورد؛ همین موضوع، اما باعث شده استفاده از خدمات روانشناسی در حاشیه لیست سبد هزینه خانوار‌ها قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: از وظایفی که در ماه‌های آغاز به کار دولت از جانب رئیس جمهور بر عهده این معاونت گذاشته شد، برنامه‌ریزی برای پیشگیری یا کاهش طلاق بود که در این خصوص برنامه‌هایی را به ستاد ملی زن و خانواده بردیم.

وب‌گاه ورزش سه

دو ستاره بایرن مونیخ مجبور شدند در پیروزی روز شنبه زمین را با مصدومیت ترک کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، اظهار کرد: زخم‌های مزمن 3 دسته «عمده» و یک دسته «نادرتر» دارند و زخم‌های دیابتی در صدر دسته «عمده» قرار می‌گیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

توکلی گفت: سازمان بهزیستی خط مشاوره 1480 از 8 صبح تا 12شب خدمات رایگان مشاور تلفنی به آحاد مردم ارائه می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل 8 کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد پر دل گفت: به حوزه روانشناسی نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود و افرادی که دارای مشکل هستند به سربازی اعزام نشوند.