جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

مدیر کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران با بیان اینکه زخم مزمن به زخم‌هایی گفته می‌شود که مدت‌زمان درمان آن بیش از 28 روز طول می‌کشد، اظهار کرد: «زخم‌های مزمن 3 دسته «عمده» و یک دسته «نادرتر» دارند و زخم‌های دیابتی در صدر دسته «عمده» قرار می‌گیرند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روانشناس بالینی و مدرس دانشگاه نسبت به عواقب خواب ناکافی هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

کمتر از دو سال از انتشار اسامی افراد غیرروانشناسی که در قالب روانشناس به شهرت رسیده‌اند، می‌گذرد؛ لیستی 456 موردی متشکل از افراد یا صفحات مجازی. این در حالی‌ست که اکنون رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور می‌گوید که اگرچه در سه نوبت اسامی روانشناسان زرد طی ادوار گذشته توسط سازمان شناسایی و منتشر شد و این اتفاق در ظاهر خوب بود، اما نتیجه خوبی نداشته، چراکه هنوز این روانشناس‌نما‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: در سه نوبت اسامی روانشناسان زرد طی ادوار گذشته منتشر شد، اما هنوز این روانشناس نماها به کار خود ادامه می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام کرد که بعد از انتشار اسامی روانشناسان غیرمعتبر، آنها هنو به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی با صدور بیانیه‌ای به حواشی انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور واکنش نشان دادند. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم چندی پیش، بعد از حدود 4 سال، انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور برگزار شد و اعضای شوری مرکزی جدید مسئول پیگیری امور آن شدند. اما اکنون، تنها پس از چندماه پیگیری...

وب‌گاه خبر آنلاین

بحران اقتصادی مردم را خانه‌نشین می‌کند، آنها کمتر تفریح می‌کنند و زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند. هرچه پول کمتری داشته باشند، کمتر به رستوران می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بحران اقتصادی مردم را خانه‌نشین می‌کند، آنها کمتر تفریح می‌کنند و زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند. هرچه پول کمتری داشته باشند، کمتر به رستوران می‌روند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی»؛ هنر؛ زبان و علوم تجربی کنکور 1403 در سایت سازمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، جذب معلم در مدارس خاص اوتیسم از بین دانشجویان رشته کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود. بخش دیگر نیز از طریق آزمون استخدامی و از میان فارغ التحصیلان رشته‌های روانشناسی با گرایش کودکان استثنایی جذب می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بزرگ‌ترین طرفدارش در ایران هم ملکه فرح بود. فرح افتتاح‌کننده‌ی تمام گالری‌هایی بود که سهراب در تهران گذاشت؛ کاری که در باره‌ی هیچ نقاشی نکرد. به‌شدت هم کارهای سهراب را می‌خرید، هم او و هم شمس پهلوی همسر آقای پهلبد که وزیر فرهنگ بود. بزرگ‌ترین کلکسیون سهراب را شمس پهلوی داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه اختصاصی فرهنگیان در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در سایت سازمان سنجش قابل دسترس است

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» نوبت اول کنکور 1403 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. نتایج نهایی کنکور سراسری 1402 اعلام شدبه گزارش عرشه آنلاین، سازمان سنجش اعلام کرد نتایج نهایی آزمون سراسری اعلام شد آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در 412 شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه 6 اردیبهشت و جمعه 7 اردیبهشت...

وب‌گاه مشرق نیوز

سلمی نمین در مراسم رونمایی گفت: بدون آزادسازی اسناد انتظاری از پژوهشگر نمی‌رود تا کار دقیق انجام دهد. مراکز اسناد ثروت ملت است، اما عده‌ای به دلیل بخل‌ورزی آن را ثروت خودشان می‌پندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روانپزشک می‌گوید: وقتی شما اصرار دارید در 5 فرد متولد یک ماه، خصوصیات مشترکی پیدا کنید، درنهایت موفق می‌شوید. چون شما فقط دنبال نقطه اشتراک در آنها می‌گردید و بالاخره آنها را پیدا می‌کنید. یک روانپزشک می‌گوید: وقتی شما اصرار دارید در 5 فرد متولد یک ماه، خصوصیات مشترکی پیدا کنید، درنهایت موفق می‌شوید. چون شما فقط دنبال نقطه اشتراک در آنها می‌گردید و بالاخره آنها را پیدا می‌کنید. پروانه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود.