جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با نبود اسامی برخی از روانشناسان در وبسایت انجمن روانشناسان اظهار داشت: این موضوع دارای اشکال است. انتظار می‌رود تمامی روانشناسان و مشاورانی که کارشناسی ارشد و دکترا دارند عضو سازمان روانشناسی شوند و مراحل دریافت پروانه تخصصی را طی کنند و با طیب خاطر و بدون دغدغه خدماتشان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش که «از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟»، در حال تغییر است زیرا عمر مردم طولانی‌تر شده است، دیرتر بازنشسته می‌شوند و تا سنین بالاتری همچنان از سلامتی جسمی و روحی برخوردارند.

وب‌گاه الف

به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش که «از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟»، در حال تغییر است زیرا عمر مردم طولانی‌تر شده است، دیرتر بازنشسته می‌شوند و تا سنین بالاتری همچنان از سلامتی جسمی و روحی برخوردارند.

وب‌گاه فرارو

بشر در طول تاریخ از رنگ‌ها در زمینه‌های متفاوتی بهره برده است که از مهمترین موارد استفاده آن، بهره گیری در زمینه درمانی است. در فرهنگ دیرین کشورهایی، چون مصر و چین کروموتراپی یا رنگ درمانی جایگاه ویژه‌ای داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه 60 سالگی معتقدند که پیری از 75 سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

در این گزارش کتاب‌هایی معرفی شده‌اند که برای علاقه‌مندان و کارآفرینان که قصد تأسیس استارتاپ را دارند بسیار مفید است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی روز روانشناس را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبایی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری 1402 نوبت نخست، با رقابت 15 هزار و 305 داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز‌های پنجشنبه و جمعه، 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، علوم ارتباطات، مدیریت و حسابداری، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اقتصاد و روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه دانشگاه...

وب‌گاه ورزش سه

عبدالله ویسی می‌گوید استرس بازیکنان فولاد روی عملکرد آنها تاثیر گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از افزایش 400 درصدی درخواست اسرائیلی‌ها برای دریافت کمک‌های روانی در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان نسبت به عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در 412 شهرستان و بخش مختلف کشور در روز‌های پنجشنبه 6 اردیبهشت و جمعه 7 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد. آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه 6 اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه 6 اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه 6 اردیبهشت،...

وب‌گاه مشرق نیوز

رادیو 84 سال پیش (سال 1319) در ایران با این جمله کوتاه متولد شد: «اینجا تهران است، رادیو ایران» و تا امروز به کار خود ادامه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو 84 سال پیش (سال 1319) در ایران با این جمله کوتاه متولد شد: «اینجا تهران است، رادیو ایران» و تا امروز به کار خود ادامه داد.

وب‌گاه فرارو

رها کردن صدمات عمیق با گنجاندن فرآیند بخشش برای سلامتی و تندرستی بسیار مفید است حتی اگر اشتباهات از طرف افرادی باشد که بیش‌تر دوست شان دارید.