جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به ارائه خدمات گران قیمت سلامت روان به صورت رایگان در مراکز سراج، از فعالیت 83 مرکز سراج در سراسر کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز غربالگری پیشگیری از تولید بیماران مبتلا به «اس ام ای» در سالجاری خبر داد و گفت: این کار در دستور کار وزارت بهداشت بود تا از تولد نوزادان مبتلا به اس ام ای جلوگیری کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بهداشت وزارت بهداشت، از تزریق واکسن «اس ام ای» در سالجاری خبر داد و گفت: این واکسن امسال در دستور کار وزارت بهداشت بود تا از تولد نوزادان مبتلا به اس ام ای جلوگیری کنیم.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: «مجرم با پوشش روانشناس با خانم‌ها ارتباط می‌گرفته و پس از ملاقات حضوری با استفاده از اسلحه و بی‌سیم از آن‌ها اخاذی می‌کرده است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در یک اطلاعیه، سازمان پزشکی قانونی کشور تعرفه‌های خدمات خود را برای سال 1403 منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس فتا تهران بزرگ، از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت مجرم با پوشش روانشناس با خانم ها ارتباط گرفته و پس از ملاقات حضوری با استفاده از اسلحه و بی‌سیم از آنها اخاذی می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه اخیر آمریکایی نسبت به خطر تنهایی برای سلامتی انسان هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

رئال مادرید بعد از یک شکنجه 120 دقیقه‌ای توسط قهرمان اروپا، در ضربات پنالتی اتحاد را فتح کرد. اما رمز و راز پیروزی رئال چه بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مطالعه اخیر آمریکایی نسبت به خطر تنهایی برای سلامتی انسان هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی صدر با اعلام این خبر، افزود: مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی...

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بند س تبصره 6 قانون بودجه سال 1403 را دارای تبعات منفی برای بازار سرمایه ارزیابی کرده و خواستار اصلاح این بند شده است.

وب‌گاه گسترش

سامانه جامع اطلاعات مشتریان «سجام» در ششمین سالروز راه‌اندازی خود، تعداد ثبت‌نام سهامداران در این سامانه از رقم 46 میلیون نفر عبور کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران گفت: «برنامه‌های نوروز امسال، برنامه‌هایی بودند که سال‌های قبل اجرا می‌شدند و می‌گفتند این‌ها برای جامعه مضر هستند و بعد سطح پایین‌تر از آن‌ها دوباره برگشت. خب این یک ارتجاع است؛ برگشتن به یک قالبی که نفی‌اش می‌کردیم.»