جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

معمولاً نشانه‌های سندرم ددی ایشو زمانی به چشم می‌خورد که دختر در خلال یک رابطه نیاز‌هایی را حس می‌کند، اما قادر به تشخیص نوع نیازش نیست و شروع به بهانه جویی یا رفتار‌های ناسازگارانه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینفوگرافیک زمان و تعداد سوالات گروه‌های پنجگانه نوبت اول کنکور سراسری 1403 منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان و تعداد سوالات گروه های پنجگانه نوبت اول کنکور سراسری 1403 منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

در ادامه به بررسی هشت موقعیت کلیدی می‌پردازیم که در آن‌ها «نه گفتن» می‌تواند سالم‌ترین گزینه برای شما باشد. مخالفت کردن لزوماً به معنای لجبازی یا درگیری نیست؛ بلکه نشان‌دهنده درک و تاکید بر مرز‌های خود است.

وب‌گاه فرارو

از هفته گذشته با شروع «طرح نور» که یادآور همان گشت ارشاد سابق است، سخت‌گیری‌های مربوط به حجاب در دانشگاه‌ها هم بیشتر شده، تذکر‌های متوالی‌ای که دانشجویان معتقدند «کلافه کننده» شده، وقتی پای دردودلشان بنشینی، خشم، درماندگی، اضطراب، حس حقارت، بی‌کفایتی، ناامنی و عذاب وجدان، همگی تجربه‌هایی هستند که آن‌ها به زبان می‌آورند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیت‌ها و تلفیق اجتماعی بهزیستی از اجرای طرح رایگان شناسایی اختلالات شناختی - دمانس برای سالمندان 60 تا 75 سال خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه که از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است، می‌گوید: «زمان‌هایی که در کتابخانه دانشگاه باید تمرکزم بر مسائل درسی باشد دائما نگران این هستم که یکی از افراد حراست سر و کله‌اش پیدا شود و در مورد پوشش، شال، نحوه نشستن یا هر چیز دیگری با من برخورد کند.»

وب‌گاه عصر ایران

کتاب‌های روانشناسی به بررسی بخش‌های مختلف روان انسان‌ها می‌پردازند و مطالعه آن‌ها به ریشه‌یابی و درمان مشکلات کمک می‌کند. ازاین‌رو خواندن آن‌ها باعث رشد فردی و دستیابی به موفقیت می‌شود.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد داد، شبیه انجمن های علمی، انجمن نخبگانی علوم انسانی اسلامی راه اندازی شود و به عنوان کانون یا بنیاد فعالیت داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

بازار دوم فرابورس ایران با ارزش 992 هزار میلیارد تومانی و در اختیار گرفتن سهم 41 درصدی ارزش کل بازار، رتبه نخست ارزش بازاری فرابورس را در آخرین روز کاری فروردین‌ماه به خود اختصاص داد.

وب‌گاه الف

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش شمار پزشکان متخصص در همه شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: این پزشکان به صورت مستمر و شبانه‌روزی حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای تحول و ارتقا علوم انسانی از تدوین سند نقشه جامع علوم انسانی خبر داد و با اشاره به اصلاح آیین نامه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: در اصلاحیه 95 درصد اختیارات شورای تحول به کارگروه ها واگذار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نام شاخص رژ لب را اولین‌بار لئونارد لودر، مالک و مدیر برند لوازم آرایش استی لودر، پیشنهاد کرد، در سال 2001 که اقتصاد آمریکا در حال ورود به دوران رکود بود، آمار فروش محصولات آرایشی این برند و به‌خصوص فروش رژ لب‌های آن ناگهان بالا رفت.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش ها، نشست مشترکی میان کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل هلدینگ های بزرگ سرمایه‌گذاری برگزار شده است. این نشست با هدف کمک به رشد تولید از طریق استفاده از ظرفیت‌های بورس و همچنین زمینه‌سازی برای رفع مشکلات و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری‌های غیرمستقیم بورسی برگزار گردیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با کمک راه‌کارهایی مانند تعیین زمان مطالعه، کاهش میزان استفاده از گوشی و به‌همراه داشتن کتاب، می‌توان عادت مطالعه را تقویت کرد تا با کمک آن، دانش و خلاقیت را افزایش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به ارائه خدمات گران قیمت سلامت روان به صورت رایگان در مراکز سراج، از فعالیت 83 مرکز سراج در سراسر کشور خبر داد.