جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با اشاره به آزمون صلاحیت حرفه‌ای که دی‌ماه سال گذشته برگزار و 16 هزار و 371 نفر در آن شرکت کردند گفت: از این تعداد 8041 نفر قبول شدند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در اردیبهشت ماه مصاحبه عمومی و سلامت روانی پذیرفته‌شدگان در تمام استانها برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا پناهیان از حامیان سعید جلیلی در انتخابات 92 بود و در همه این سال‌ها تحلیل ها درباره جریان پایداری او را به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیر و جهت‌دهنده پس از مصباح‌یزدی که پدر معنوی‌شان بوده، معرفی می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات نشان می دهد که برای شاد ماندن و داشتن احساس خوشبختی، افراد باید عادات خاصی را تمرین کنند.

وب‌گاه الف

با گذشت دو روز از عملیات بزرگ «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران در قلب سرزمین های اشغالی، رسانه های عبری زبان همچنان با آب و تاب فراوان به تحلیل زوایای مکتوم و ناگفته جدیدترین شکست وارده بر پیکره نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی می پردازند.

وب‌گاه گسترش

مهدی محمود رباطی، مدیرعامل کارگزاری اعتبار تابان، تصمیم جدید سازمان بورس و اوراق بهادار را مثبت ارزیابی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معمولا در مشاغل خانگی یک یا چند عضو خانواده در فضای خانه بدون این که مزاحمتی برای همسایگان خود ایجاد کنند، کالایی را تولید یا خدماتی را ارائه می‌کنند. مراقبت از فرزند، والدین سالمند، معلولیت و ایجاد شغل دوم از جمله دلایلی است که می‌تواند افراد را به سمت این مشاغل هدایت کند. به گزارش عرشه آنلاین، معمولا در مشاغل خانگی یک یا چند عضو خانواده در فضای خانه بدون این که مزاحمتی برای همسایگان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره از سوی هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره تصویب و ابلاغ شد.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس سلامت روان اظهار کرد: «یائسگی در زنان یک اختلال یا بیماری نیست، بلکه یک روند طبیعی بدن است که همه زنان با آن مواجه هستند، اما تجربه و شدت علایم آن در همه زنان یکسان نیست و ممکن است برخی با علائم جسمانی سخت یا تغییرات هورمونی مواجه شوند و برخی خیلی از علایم آن را تجربه نکنند.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان روانشناسی و مشاوره کشور از تدوین سند سلامت روانی خبر داد و گفت: پیش نویس این سند از سوی اعضای شورای مرکزی این سازمان آماده شده و وزارت بهداشت نیز پیش نویسی مشابهی تهیه کرده است.

وب‌گاه فرارو

شاید باور نکنید، اما اگر شما از افرادی هستید که به‌عنوان حیوان خانگی از گربه نگهداری می‌کنید، دو برابر بیشتر از سایر افراد در معرض خطر ابتلا به اختلالات مرتبط با اسکیزوفرنی هستید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در نشستی خبری ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان در 7 ماه گذشته، اظهار کرد: حکم اینجانب 14 شهریور ماه سال گذشته توسط ریاست جمهوری ابلاغ شد؛ در این مدت اقدامات بسیاری صورت گرفته است. جزییاتی از نحوه برگزاری مصاحبه وی ادامه داد: اکنون سازمان عمر 20 ساله خود را پشت سر گذاشته است. طی 20 سال گذشته...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با بیان اینکه افسردگی و اضطراب شایع‌ترین مشکلات روانشناختی در کشور هستند، از تدوین پیش‌نویس سند سلامت روان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

هیئت وزیران در سال 1403 تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره را تصویب نمود و ابلاغ جهت اجرا صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پرستاری وزارت بهداشت، از ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در سال 1403 خبر داد و گفت: تعرفه ترجیحی خدمات پرستاری برای نخستین بار برای مناطق کمتر برخوردار تصویب شد.

وب‌گاه فرارو

تعرفه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره سال 1403 در مقطع کارشناسی ارشد 321 هزار تومان و برای مقطع دکتری 378 هزار تومان تعیین شد.