جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

رشیدی کوچی گفت: حذف کارت سوخت جایگاه‌ها بسیار خطرناک است؛ چرا که خودرو‌های داخلی کم مصرف نیستند. اگر قرار باشد این موضوع اجرایی شود، قطعا فساد عظیمی در این زمینه رخ می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست خبری تبیین دستاوردها، پیشرفت‌ها و سیر صعودی رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در رتبه‌بندی سال 2024 سایمگو، دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه اول را در بین همه دانشگاه‌های کشور به دست آورد.

وب‌گاه گسترش

امروزه که رقابت در بازار کار بسیار بالا و پیچیده است، یافتن شغل مناسب و مطابق با توانایی‌ها و علاقه‌های شخصی یکی از چالش‌های اساسی هر فرد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سریال هفت سر اژدها که به عنوان سریال نوروزی شبکه‌ی سه سیما با جنجال‌های بسیاری همراه شده است. سریال هفت سر اژدها که به عنوان سریال نوروزی شبکه‌ی سه سیما با جنجال‌های بسیاری همراه شده است. علاوه بر کیفیت فنی این سریال درباره‌ی محتوای آن هم حرع و حدیث‌های بسیاری مطرح شده است. انتخاب نامی بر اساس بیانات مقام معظم رهبری

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر، از تهیه و ساخت پروتز‌های زیبایی شامل چشم مصنوعی، بینی، گوش و انگشتان دست در هلال احمر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار نوروزی با مسئولان این دانشگاه بر لزوم فرهنگ‌سازی در عرصه اشتغال امید تاکید کرد و گفت: شعار امسال ترکیبی از سه مؤلفه نوآوری، اقتصادی و اجتماعی است.

وب‌گاه فرارو

آمار ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال تحصیلی 1402-1401 نشان می‌دهد که از مجموع 191 هزار ورودی مقطع کاردانی، 86 هزار و 330 دانشجو در رشته‌های علوم انسانی انتخاب‌رشته کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال تحصیلی 1402-1401 نشان می‌دهد که از مجموع 191 هزار ورودی مقطع کاردانی، 86 هزار و 330 دانشجو در رشته‌های علوم انسانی انتخاب‌رشته کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه فرهیختگان نوشت: آمار ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال تحصیلی 1402-1401 نشان می‌دهد که از مجموع 191 هزار ورودی مقطع کاردانی، 86 هزار و 330 دانشجو در رشته‌های علوم انسانی انتخاب‌رشته کرده‌اند. این درحالی است که مجموع ورودی دانشجویان این مقطع برای رشته‌های علوم پایه 171 نفر و برای کشاورزی و دامپروری سه هزار و 900 نفر بود.

وب‌گاه الف

کسانی که ازدواج کرده‌اند شادتر هستند یا افراد مجرد؟ در این مطلب از نتیجه تحقیقات در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

وب‌گاه فرارو

دومین اقتصاد بزرگ جهان که به نیروی کار تلاش‌گر خود معروف است، با چالش کوچک شدن میزان نیروی کار روبه‌روست، دیوانه‌وارترین رونق تاریخ بخش مسکن که به چین تعلق دارد با فروپاشی مواجه شده و سیستم جهانی تجارت آزاد که چین پیش‌تر از طریق آن ثروتمندتر می‌شد، در حال از هم پاشیدن است.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد علی‌رغم تقریبا دوبرابر شدن تولید برق از سال 1384 تا سال 1399، سهم مصرف بخش‌های مختلف اقتصادی از کل انرژی الکتریکی تولید شده نیز از 74 تا 84 درصد رشد پیدا کرده است.

وب‌گاه گسترش

بروکر آلپاری، به عنوان یک شرکت با سابقه، معتبر و شناخته شده در ایران، خدمات خود را با اسپردهای بسیار رقابتی، دسترسی به پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و 5، و همچنین امکان سرمایه‌گذاری در حساب‌های PAMM با حداقل سرمایه اولیه فقط 50 دلار، ارائه می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر مرجع ملی حقوق کودک گفت: مقرر شده تا اوایل اردیبهشت ماه در شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک نتایج و چالش‌های اجرایی آیین‌نامه‌ای را که توسط سازمان بهزیستی موردبررسی قرار گرفته، استخراج شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمایت‌های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از نجات جان یک جوان در حال خودکشی توسط مددکار گشت حامی شهر (فوریت‌های اجتماعی) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت، هزینه خدمات و همچنین ترس از انگ اجتماعی را 2 چالش مهم حوزه سلامت روان خواند.