جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عصر ایران

روانشناسی ما را با عبارات رایج مورد استفاده از سوی آدم‌های دروغین آشنا می‌کند تا درک بهتری از آنها داشته باشیم و متوجه شویم بعضی‌ها آنقدرها هم که به نظر می‌رسد صادق نیستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات نشان می دهد که برای شاد ماندن و داشتن احساس خوشبختی، افراد باید عادات خاصی را تمرین کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مطالعات نشان داده‌اند که اینستاگرام می‌تواند بر سلامت ذهنی تأثیر منفی بگذارد، زیرا مسائلی مانند افسردگی، اضطراب و نگرانی‌های مربوط به شکل بدن به استفاده از آن مرتبط است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت یکشنبه 26 فروردین 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر....

وب‌گاه گسترش

در گزارش زیر به بررسی برخی نمادهای بورسی در روز ریزشی بازار می پردازیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس محیط کسب و کار گفت: از ابتدای خردادماه هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد و تمامی مجوزهای کاغذی باطل خواهند شد.

وب‌گاه گسترش

جلال محمودزاده، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، معتقد است که توسعه ابزارهای مالی نوین و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری موجب شده است تا افراد بتوانند با کاهش ریسک کمتری به بازار ورود کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که موسیقی باعث ایجاد احساسات فیزیکی منحصر بفرد در بدن می‌شود.

وب‌گاه فرارو

نتایج تحقیق اخیر نشان داد که موسیقی با احساسات فیزیکی منحصر بفرد مرتبط است. دانشمندان دریافتند که پیشرفت‌های غیرمنتظره آکورد (اجرای همزمانِ چند صدا یا نُت) را می‌توان در قلب احساس کرد، در حالی که آهنگ‌هایی که با پیش‌بینی‌های ما همسو هستند، تمایل به القای احساس آرامش و رضایت دارند.

وب‌گاه گسترش

امروزه که رقابت در بازار کار بسیار بالا و پیچیده است، یافتن شغل مناسب و مطابق با توانایی‌ها و علاقه‌های شخصی یکی از چالش‌های اساسی هر فرد است. در این راستا، استفاده از ابزارهایی مانند تست شخصیتی MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) می‌تواند به افراد کمک کند تا بهترین راه‌های شغلی خود را شناسایی کرده و به طور موثرتری در جهت توسعه حرفه خود پیش بروند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصویری تازه از شهاب حسینی و همسرش در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار تصویری تازه از شهاب حسینی و همسرش در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین، شهاب حسینی زاده 14 بهمن 1352 در تهران می‌باشد. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر فناوری انگلیس گفته در فکر محدود کردن افراد زیر 16 سال از خرید گوشی‌های هوشمند است. اینکه تا چه اندازه این ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در سطح دنیا می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و فردی مربوط به این موضوع، موثر باشد و یا اینکه به طور کلی نقش آموزش و فرهنگ‌سازی و در مقابل ممنوعیت و محدودیت کدام یک تأثیر بیشتری خواهند داشت، مسئله‌ای است که می‌توان از منظر روانشناسی به آن پی‌برد.

وب‌گاه گسترش

در نیمه اول معاملات امروز، شاخص‌های بازار سهام افت کردند. به نظر می‌رسد انتظارات نسبت به احتمال بروز تنش نظامی میان ایران و اسرائیل، از جمله عوامل اصلی این ریزش بازار سهام بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر مهرنوش دارینی، روانشناس و مشاور با تاکید بر اینکه اگر در جستجوی مطالب علمی هستید و می خواهید در مورد رفتار خود و اطرافیان تان اطلاعات بیشتری از نظر روانشناسی کسب کنید بسیار مهم است که بدانید از چه منبعی استفاده می کنید، می‌گوید: بسیاری از صفحات روانشناسی در فضای مجازی بسیار عامه پسند و مخاطب پسند هستند، اما هیچ ریشه علمی ندارند و می تواند ناشی از ذهنیات فردی است که دلش خواسته آن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از استقرار مبلغین روحانی و طلاب در عرصه مددکاری و روانشناسی در کمپ‌های ترک اعتیاد شهر تهران خبر داد.