جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

محققان دانشگاه تورنتو براساس نتایج مطالعه اخیر خود می‌گویند که اکثر مجردها، برعکس تصور عامه، افرادی درون‌گرا هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها سریالی که مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده، افعی تهران است. روایتی واقعی از آنچه در زیر پوست این پایتخت و سرزمین می‌گذرد، بدون اغراق و تحمیل اراده و خواسته نویسنده و کارگردان به اثر، کاری که در عین سادگی و نزدیکی به زندگی، پر زحمت است و سخت به دست می‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم از بی‌خوابی رنج می‌برید، بهتر است تا به طور مداوم حداقل دو بار یا بیشتر در هفته ورزش کنید تا کمتر در معرض خطر بی‌خوابی قرار بگیرید. اگر شما هم از بی‌خوابی رنج می‌برید، بهتر است تا به طور مداوم حداقل دو بار یا بیشتر در هفته ورزش کنید تا کمتر در معرض خطر بی‌خوابی قرار بگیرید. به گزارش عرشه آنلاین؛ نتایج این تحقیق در نشریه «بی ام جی اوپن» انتشار یافته است. به گزارش مدیکال نیوز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت پنجشنبه 23 فروردین 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر....

وب‌گاه فرارو

در خصوص مسکن، برخی ابزار‌های مالی وجود دارند که می‌توانند به رشد بازار مسکن کمک کنند، اما مشکل این است که اصلا ابزار‌های مالی، مجال فعالیت ندارند. اقتصاد ما، بسته و انحصاری است و در نتیجه ابزار‌های مالی، در این اقتصاد، کارکرد خود را از دست می‌دهند. جالب است بدانید که عمده ابزار‌های مالی، از طریق سیستم‌های بانکی اعمال می‌شود، اما در کشور‌های دیگر جهان، ساختار اقتصادی به شیوه‌ای طراحی...

وب‌گاه فرارو

جواد اوجی وزیر نفت در صفحه کاربری شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «خداوند متعال را شاکرم که گروه نفت‌وگاز با همت همکارانم، سال 1402 را با رشد اقتصادی قابل توجه و از همه مهم‌تر، رشد صادرات و افزایش چشمگیر وصول درآمد‌های ارزی به پایان رساند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: مبلغین روحانی و طلاب از ابتدای ماه رمضان با استقرار در کمپ‌های ترک اعتیاد پایتخت، به مددکاری پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قنواتی، دانشجوی کارشناسی روانشناسی دانشگاه خوارزمی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و سخنران چهارم دیدار، در صحبت‌های خود عنوان کرد: امروز رویکرد‌های عدالت‌خواهانه وَجه پوپولیستی پیدا کرده است و ما در دام تناقض میان عمل و شعارهایمان گیر افتاده‌ایم. متن سخنرانی وی به شرح زیر است: سلام گرم و خالصانه اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی...

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس بازار سرمایه بیان کرده است که عملکرد دولت جدید در بازار سرمایه به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار بر بازار، قابل قبول نبوده است. فعالان بازار نیز احساس کرده‌اند که عملکرد دولت در این زمینه نسبت به سایر بازارهای مشابه، عقب مانده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران در شورای سیاستگذاری کنگره بین‌المللی قرآن و علم، بر ایجاد بستر مناسب و فضای باز برای تبیین تعامل قرآن و علم از سوی دانشمندان و محققان علوم مختلف تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی در شورای سیاستگذاری نخستین کنگره بین‌المللی قرآن و علم که 30 و 31 اردیبهشت ماه 1403 با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، با ادای احترام به شهدای مدافع حرم در دمشق و مدافعان امنیت در شرق کشور، گفت: «نقش قرآن در علم»، «علم و الهام از قرآن»، «قرآن و شبهات علمی»،...

وب‌گاه خبر آنلاین

پژوهش‌ها در مورد تاثیر فیلم و سریال‌های روانشناسی و روان‌درمانی بر دیدگاه مردم نسبت به خدمات روان‌درمانی نشان‌دهنده اثربخشی چنین فیلم و سریال‌هایی بر توقعات و پیش‌فرض افراد نسبت به روان‌درمانی است. نکته مهم اینکه این فیلم و سریال‌ها بر تمایل و میزان مراجعه افراد به روانشناس و در کل خدمات سلامت روان موثر است.

وب‌گاه فرارو

اسدالله عباسی گفت: باید واقعیت‌ها را در نظر بگیریم و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم تا کشاورزان کمترین دغدغه را داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

حسین سلاح ورزی فعال اقتصادی: عجیب و ترسناک سیاستگذارانی هستند که از رشد قیمت ارز ابراز تعجب می‌کنند و همزمان راه‌های کهنه و مضحک را برای "کنترل قیمت ارز" پیشنهاد می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

در این گزارش سعی شده به بررسی و تغییرات میزان گاز وارداتی اتحادیه اروپا پرداخته شود.

وب‌گاه فرارو

برای اولین بار اظهارنامه پیش فرض مالیاتی که مربوط به مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال 1402 است بر اساس داده‌های سامانه مویدان مالیاتی صادر شد.