جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویبنامه مصوب جلسه مورخ 1403/01/05 هیات وزیران درخصوص «تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1403» طی نامه شماره 9690 در تاریخ 1403/01/26 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در یادداشتی به قلم هیم لوینسون نوشت: ما باختیم، حقیقت را باید گفت. ناتوانی در اعتراف آن همه چیزهایی را که باید در مورد روانشناسی فردی و جمعی اسرائیل بدانید را در برمی گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

براین اساس تعرفه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره سال 1403 در مقطع کارشناسی ارشد 321 هزار تومان و برای مقطع دکتری 378 هزار تومان تعیین شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره از سوی هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تصویبنامه مصوب جلسه مورخ 1403/01/05 هیات وزیران درخصوص «تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1403» طی نامه شماره 9690 در تاریخ 1403/01/26 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید از دانشگاه بریستول در بریتانیا، نتایج حاصل از برنامه "علم خوشبختی" را مورد بحث قرار می‌دهد که از سال 2018 برای کمک به دانش آموزان در دستیابی به احساس شادی و خوشبختی آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم

هیئت وزیران تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1403 را تصویب و برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات نشان می دهد که برای شاد ماندن و داشتن احساس خوشبختی، افراد باید عادات خاصی را تمرین کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید تحت تاثیر زمان کودکی‌ام، کمدی توام با تراژدی، طبیعت دوم من شده باشد. برای مثال شقاوت قسمت اساسی کمدی است و ما از آن جهت به آن می‌خندیم که گریه نکرده باشیم / مردم معمولا فکر می‌کنند که خیلی غمگینم، در حالی که این‌طور نیست. شاید در جوانی این‌طور بوده‌ام؛ زیرا در تمام دوران زندگی‌ام به جز این بیست سال اخیر همیشه احساس تنهایی می‌کردم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیاوش چراغی‌پور که در اغلب کارهای سروش صحت با این کارگردان همکاری دارد، از همکاری برای ساخت یک سریال جدید خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در حکم حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تسلط گفتمانی سرکار در زمینه تعلیم و تربیت به موجب این حکم به عنوان مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب می‌شوید. مدیرعامل کانون در ادامه نوشته...

وب‌گاه گسترش

طبق اعلام معاون نظارت سازمان بورس، در صورتی که ریسک‌های سیستماتیک بازار تا روز چهارشنبه برطرف شود، دامنه نوسان در روز چهارشنبه به حالت عادی قبل باز خواهد گشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حالی که اکنون اکثر دستگاه‌ها از طریق درگاه ملی مجوز‌ها اقدام به صدور مجوز می‌کنند هنوز کانون وکلا، سازمان روانشناسی و فدراسیون‌های ورزشی به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نشده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در تعطیلات و مناسبت‌ها، بیشتر مردم از ملاقات با خانواده و دوستان و گذراندن لحظات ارزشمند با آنها، برای رهایی از رنج و دغدغه‌های زندگی کاری هیجان‌زده هستند. اما برای برخی، گردهمایی‌های خانوادگی ممکن است منبع اصلی احساس ترس و اضطراب باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی اطلاعیه ای صادر کرد اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی اطلاعیه ای صادر کرد در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار...

وب‌گاه گسترش

بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که معاملات بازار با محدودیت دامنه نوسان ادامه خواهد داشت.