چهارشنبه 11 مهر 1403

رونالدو از ترس به ایران نمی‌آید؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رونالدو از ترس به ایران نمی‌آید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال النصر عربستان که رونالدو را در اختیار دارد در هفته سوم دیدارهای لیگ نخبگان آسیا اول آبان میهمان استقلال ایران است اما با امتناع از سفر به ایران خواهان انتقال بازی به یک زمین بی‌طرف شد. عبدالعزیز العصیمی خبرنگار عربستانی خبر داد که النصر با ارسال درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان برگزاری بازی با استقلال در زمین بی‌طرف شده است. النصر...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال النصر عربستان که رونالدو را در اختیار دارد در هفته سوم دیدارهای لیگ نخبگان آسیا اول آبان میهمان استقلال ایران است اما با امتناع از سفر به ایران خواهان انتقال بازی به یک زمین بی‌طرف شد.

عبدالعزیز العصیمی خبرنگار عربستانی خبر داد که النصر با ارسال درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان برگزاری بازی با استقلال در زمین بی‌طرف شده است.

النصر با برگزاری بازی برابر استقلال در تهران در شرایط کنونی مخالف است و به همین دلیل درخواست انتقال بازی به کشور دیگری به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است.

از طرفی رسانه اسپورت عربستان با اشاره به امتناع تیم هندی از سفر به ایران برای انجام لیگ قهرمانان آسیا 2 برابر تراکتور تبریز و احتمال محرومیت و جریمه نقدی این تیم نوشت: پیش‌بینی می‌شود تیم النصر روز اول آبان در تهران برابر استقلال بازی کند.

طبق برنامه قرار است دیدار استقلال و النصر روز اول آبان برگزار شود.

انتهای پیام /