شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

با وجود آنکه بیشتر مردم خیار را در خانواده سبزیجات و صیفی‌جات جای می‌دهند، این ماده غذایی نوعی میوه به‌شمار می‌رود؛ میوه‌ای بسیار مغذی و آبدار.

وب‌گاه فرارو

در حالی که فراموش کردن برخی موارد یک امر طبیعی در زندگی روزمره است، با کمی تلاش می‌توانید از این اتفاق پیشگیری و حافظه خود را مدیریت کنید. مهارت‌ها و عاداتی وجود دارد که می‌توانید برای تقویت توانایی خود در به خاطر سپردن اطلاعات آن‌ها را اتخاذ کنید.

وب‌گاه عصر ایران

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم کتوژنیک از ابتلا زود هنگام به آلزایمر جلوگیری می‌کند. در رژیم غذایی کتو، یک مولکول نقشی کلیدی را در کاهش روند بیماری آلزایمر بر عهده دارد.

وب‌گاه فرارو

اگر احساس خستگی برای شما مدت‌ها است که به امری دائمی تبدیل شده، حتماً به پزشک مراجعه کنید؛ اگر آهن کافی در بدن شما وجود ندارد، رژیم غذایی خود را تغییر دهید و اسفناج و گوشت بیشتری مصرف کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این ادویه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا کلسترول خود را در کوتاهترین زمان ممکن کاهش دهید. این ادویه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا کلسترول خود را در کوتاهترین زمان ممکن کاهش دهید. به گزارش عرشه آنلاین، آیا به تازگی کلسترول خود را چک کرده‌اید؟ مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها ایالات‌متحده می‌گوید حتی اگر سالم باشید، ممکن است کلسترول بالایی داشته باشید و، اما از آن اطلاعی نداشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم کتوژنیک از ابتلا زود هنگام به آلزایمر جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرتقال یکی از مفیدترین میوه‌ها برای سلامت انسان به حساب می‌آید و به کسانی که می خواهند از شر اضافه وزن خلاص شوند کمک می‌کند، زیرا شاخص گلیسمی پایینی دارد و به سرعت بدن را اشباع می‌کند. پرتقال یکی از مفیدترین میوه‌ها برای سلامت انسان به حساب می‌آید و به کسانی که می خواهند از شر اضافه وزن خلاص شوند کمک می‌کند، زیرا شاخص گلیسمی پایینی دارد و به سرعت بدن را اشباع می‌کند. وبگاه آرتی عربی...

وب‌گاه فرارو

در ایام تعطیلات عید یا مهمان داریم یا به مهمانی می‌رویم. شیرینی و شکلات‌های خوشمزه وسوسه‌انگیز می‌شوند و نمی‌توانیم مقاومت کنیم. اما چگونه در تعطیلات عید چاق نشویم؟ در مهمانی‌ها چیزی نخوریم؟

وب‌گاه مشرق نیوز

عاداتی مانند ورزش کردن، نوشیدن آب فراوان و داشتن یک رژیم غذایی مغذی و متعادل، همه راه‌هایی هستند که می‌توانیم به خودمان کمک کنیم با افزایش سن، جوان‌تر به نظر برسیم و احساس شادابی کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج تحقیقات جدید اما نشانگر آن است که خوردن 1 قاشق سرکه سیب در طول روز می‌تواند با کاهش وزن مرتبط باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که فراموش کردن برخی موارد یک امر طبیعی در زندگی روزمره است، با کمی تلاش می‌توانید از این اتفاق پیشگیری و حافظه خود را مدیریت کنید. مهارت‌ها و عاداتی وجود دارد که می‌توانید برای تقویت توانایی خود در به خاطر سپردن اطلاعات آنها را اتخاذ کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای این که لاغر شوید از خوردن این 6 گروه خوراکی‌ها پرهیز کنید.

وب‌گاه فرارو

ویتامین C، علاوه بر نقش بنیادین در تولید کلاژن، به حفظ سلامت پوست، مفاصل و جلوگیری از تحلیل استخوان کمک می‌کند. توت‌فرنگی، انبه، لیمو، هندوانه، اسفناج، کلم، مرکبات و کیوی از جمله منابع غنی ویتامین C هستند. ادغام این میوه‌ها و سبزیجات در رژیم غذایی روزانه می‌تواند به تقویت سلامت عمومی کمک کند.

وب‌گاه فرارو

از دیدگاه تغذیه، بهترین راه برای کاهش کلسترول، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده و چربی ترانس است. چربی اشباع شده را به کمتر از شش درصد کالری روزانه محدود کنید و میزان چربی ترانس مصرفی را به حداقل برسانید.

وب‌گاه فرارو

‌می‌توان با یک فرآیند سه مرحله‌ای هوس خوردن شکر را مهار کرد. اولین مرحله خوردن یک لیوان آب است، دومین مرحله خوردن میوه تازه است. در نهایت، او پیشنهاد می‌کند قبل از شیرجه زدن در یک بشقاب دسر شیرین، چند دقیقه صبر کنید تا اینکه هوس شکر تقریبا به طور خودکار از بین برود.