شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

تحقیقات منتشر شده در سال 2008 در مجله غذا و شیمی کشاورزی، اثبات می‌کند مصرف خام بروکلی اجازه می‌دهد تا بدن سولفورافان را به طور مؤثرتری جذب کند. همچنین، مطالعه‌ای در سال 2009 نشان داد پخت و پز این سبزی، میزان ویتامین C آن را کاهش می‌دهد. برای حفظ بیشترین مقدار مواد مغذی، بخارپز کردن روش توصیه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رژیم غذایی می‌تواند به عملکرد بهتر دستگاه گوارش و رفع یبوست کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت امروز شنبه 4 فروردین 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت امروز برای متولدین...

وب‌گاه فرارو

نتیجه یک پژوهش نشان داد کسانی که به صورت منظم نخود می‌خوردند، 53% کمتر در معرض چاقی قرار داشتند و میزان چربی دور شکم در بدن آن‌ها نسبت به کسانی که نخود نمی‌خوردند، کمتر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی غذاها با خواصی که دارند سبب می شوند که از افسردگی جلوگیری شود. برخی غذاها با خواصی که دارند سبب می شوند که از افسردگی جلوگیری شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ نتایج به دست آمده از پژوهش‌های متعددی نشان می‌دهد که افسردگی ارتباط مستقیمی با نوع تغذیه و عادات قضایی افراد دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج به دست آمده از پژوهش‌های متعددی نشان می‌دهد که افسردگی ارتباط مستقیمی با نوع تغذیه و عادات قضایی افراد دارد. نتایج به دست آمده از پژوهش‌های متعددی نشان می‌دهد که افسردگی ارتباط مستقیمی با نوع تغذیه و عادات قضایی افراد دارد. برخی از افراد با نوعی از افسردگی می‌توانند دچار افزایش اشتها و به دنبال آن افزایش وزن شوند که در صورت تداوم این روند، این مشکل می‌تواند در آینده فرد را در...

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که قد تا حد زیادی به ژنتیک بستگی دارد، دریافت کافی مواد مغذی از رژیم غذایی به منظور اطمینان یافتن از رشد و توسعه مطلوب کاملا ضروری است...

وب‌گاه فرارو

افزودن برخی غذا‌ها به رژیم غذایی سبب کاهش علائم مثل آبریزش بینی و چشم می‌شود که از جمله این مواد غذایی می‌توان به زنجبیل، مرکبات، زردچوبه، گوجه فرنگی، ماهی سالمون وماهی‌های چرب و پیاز اشاره کرد.

وب‌گاه فرارو

مصرف ویتامین K باعث کمک به مواد معدنی برای اتصال به استخوان‌ها می‌شود. ویتامین D نیز به بدن کمک می‌کند کلسیم را جذب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در طول فصل آلرژی می‌توان از مرکباتی همچون پرتقال، گریپ فروت، لیوم و لیموترش نیز استفاده کرد. استفاده از شربت لیمو یا افزودن آب لیمو ترش تازه به غذا و سالاد نیز می‌توانند گزینه خوبی باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چای زنجبیلی می‌تواند گزینه مناسبی برای این فصل و کنترل علائم آلرژی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان فرانسوی معتقدند تغییر نامحسوس در جذابیت چهره‌ی افراد به تغییرات قند خون و انسولین آن‌ها بستگی دارد. محققان فرانسوی معتقدند تغییر نامحسوس در جذابیت چهره‌ی افراد به تغییرات قند خون و انسولین آن‌ها بستگی دارد. به گزارش عرشه آنلاین، اگر دوست دارید جذابیت چهره‌تان کمرنگ نشود، بهتر است در وعده‌ی صبحانه به جای شیرینی‌های فراوری‌شده و آبمیوه، نان تست سبوس‌دار و چای بدون شکر بخورید! محققان...

وب‌گاه فرارو

افزایش ابتلا به افسردگی در زنانی که مصرف بالاتری از فست فود، کچاب، مایونز، غلات تصفیه شده و مقدار بالاتری از شکر و چربی مصرف می‌کنند بیشتر است. یافته‌های یک پژوهش نشان می‌دهد که احتمال ابتلا به افسردگی در زنانی که میزان بالاتری از سبزیجات، میوه، تخم مرغ، آجیل و روغن زیتون مصرف می‌کنند، کمتر است.

وب‌گاه فرارو

انتخاب‌های غذایی ما می‌توانند تأثر بسزایی بر کیفیت خواب ما داشته باشند. به طور مثال: مواد مغذی مانند تریپتوفان و منیزیم نقش حیاتی در تنظیم چرخه خواب و بیداری دارند، در حالی که برخی مواد غذایی مانند کافئین و الکل می‌توانند خواب را مختل کنند.

وب‌گاه فرارو

بزاق دهان به مرطوب و تمیز شدن دهان کمک می‌کند و کمبود بزاق مانع تمیز و سالم ماندن دهان می‌شود. به همین دلیل است که خشکی دهان می‌تواند باعث بدبویی دهان یا حتی ترک خوردن لب‌ها و زخم شدن گوشه‌های دهان شود.