شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

از دیدگاه تغذیه، بهترین راه برای کاهش کلسترول، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده و چربی ترانس است. چربی اشباع شده را به کمتر از شش درصد کالری روزانه محدود کنید و میزان چربی ترانس مصرفی را به حداقل برسانید.

وب‌گاه فرارو

‌می‌توان با یک فرآیند سه مرحله‌ای هوس خوردن شکر را مهار کرد. اولین مرحله خوردن یک لیوان آب است، دومین مرحله خوردن میوه تازه است. در نهایت، او پیشنهاد می‌کند قبل از شیرجه زدن در یک بشقاب دسر شیرین، چند دقیقه صبر کنید تا اینکه هوس شکر تقریبا به طور خودکار از بین برود.

وب‌گاه فرارو

در سال 2022، نتیجه پژوهشی در دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد در مدت 28 سالی که این پژوهش انجام شد، خطر مرگ در افرادی که روزانه فقط نصف قاشق چایخوری روغن زیتون مصرف می‌کردند، 19 درصد کمتر از افرادی بود که این کار را نمی‌کردند.

وب‌گاه فرارو

مصرف زیاد شیرینی‌ها مانند زولبیا و بامیه، که فاقد مواد مغذی مانند ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند، به جای مصرف مواد غذایی طبیعی شیرین مانند خرما، کشمش و میوه‌ها توصیه می‌شود. افراط در مصرف شیرینی‌ها می‌تواند به چاقی و اضافه وزن منجر شود.

وب‌گاه فرارو

به گفته سارا آنزلوار، متخصص تغذیه، «حمل‌ونقل سریع مواد غذایی در روده احتمالا به دلیل محتوای فیبر است، اما حدس و گمان‌هایی هم وجود دارد که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در کیوی نقش موثری دارند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

توصیه می‌شود مردان پس از 40 سالگی، از مصرف غذا‌های غنی از کربوهیدرات تصفیه‌شده، نمک و مواد افزودنی پرهیز کنند یا مصرف آن را به حداقل برسانند؛ چرا که برخی از این خوارکی‌ها سلامت مردان را به طور جدی تهدید می‌کند. حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد که از 40 سالگی به بعد به‌طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید. توصیه می‌شود مردان پس از 40 سالگی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که افسردگی ارتباط مستقیمی با نوع تغذیه و عادات قضایی افراد دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق تحقیقات انجام شده افسردگی ارتباط مستقیمی با نوع تغذیه و عادات قضایی افراد دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با یک فرآیند سه مرحله‌ای می‌توان هوس خوردن قند و شکر را مهار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک جامعه‌شناس گفت: زندگی دشوار شهری و به دنبال آن تغییر سبک زندگی خانواده‌ها همواره تعاملات افراد را در برقراری ارتباط با یکدیگر تحت تاثیر قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌های تهدید کننده سلامت عمومی بدن، تغذیه درست است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس آخرین مطالعات، به‌کارگیری عادات سالم می‌تواند سلامت قلب و عروق شما را تضمین کند و در پی آن، پیری بیولوژیکی را تا شش سال به تعویق بیندازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آلرژی فصلی که در فصل بهار بیشتر شایع است، زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بیش از حد به مواد حساسیت زا مانند گرده گیاهان واکنش نشان دهد و منجر به احتقان، عطسه و خارش زیاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانهشنبه 4 فروردین 1403 تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن...

وب‌گاه فرارو

توصیه می‌شود مردان پس از 40 سالگی، از مصرف غذا‌های غنی از کربوهیدرات تصفیه‌شده، نمک و مواد افزودنی پرهیز کنند یا مصرف آن را به حداقل برسانند؛ چرا که برخی از این خوارکی‌ها سلامت مردان را به طور جدی تهدید می‌کند.