شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مطالعه جدید تایید می کند که برای داشتن خوابی با کیفیت خوب، بهتر است از مصرف غذاهای پرچرب و پرقند اجتناب کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مواد غذایی سالم تاثیر بسزایی در سلامت شما دارند، اما باید در مصرف آن‌ها تعادل را رعایت کنید، زیرا مصرف بیش از حد برخی مواد غذایی برای بدن بسیار مضر هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقات جدید اما نشانگر آن است که خوردن 1 قاشق سرکه سیب در طول روز می‌تواند با کاهش وزن مرتبط باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس مطالعه جدید، برای داشتن خوابی با کیفیت خوب، بهتر است از مصرف غذاهای پرچرب و پرقند اجتناب کنید.

وب‌گاه فرارو

گفته می‌شود یک رژیم تقلیدی از روزه داری که در آن مواد غذایی کم کالری و غنی از مواد مغذی مصرف می‌شود دارای چندین مزیت عمده برای سلامتی می‌باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصرف نکردن منابع مختلف کربوهیدرات و چربی‌های سالم به میزان کافی باعث برهم خوردن تعادل رژیم غذایی و منجر به افزایش وزن می‌شود.

وب‌گاه فرارو

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که افراد شاد چه کاری انجام می‌دهند تا خود را برای یک روز خوب آماده کنند؟

وب‌گاه فرارو

سرطان پروستات شایع‌ترین سرطان پس از سرطان ریه در بین مردان است. اگرچه سرطان پروستات معمولا به آهستگی رشد می‌کند، اما می‌تواند کشنده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه سه شنبه 29 اسفند تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزشهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس...

وب‌گاه فرارو

خواب‌رفتگی پاها ممکن است نشانگر کمبود ویتامین B12 در بدن باشد. در صورت تجربه این علائم، توصیه می‌شود با پزشک مشورت کرده و آزمایشات مربوطه را انجام دهید تا مشکل تشخیص داده و درمان شود.

وب‌گاه فرارو

دندان‌قروچه، عارضه شایعی است که درد فک و گردن، گرفتگی گوش‌ها، فشار فک و سردرد را موجب می‌شود. این عارضه ممکن است در نتیجه استرس، وضعیت بدن، نوع غذایی که می‌خورید، اختلال خواب یا مشکلات جویدن به وجود آید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌های تغذیه‌ای برای بیماران مبتلا به اختلال در سطح چربی‌های خون (بالا بودن کلسترول، LDL، تری گلیسرید) پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برخی افراد ترجیح می‌دهند خوراکی‌های مصرفی را برمبنای مزاجی که دارند، انتخاب کنند. انتخاب خوراکی مبتنی بر مزاج برمبنای تجربه به دست آمده است. انتخاب خوراکی برمبنای مزاج سبب می‌شود افراد حال بهتری داشته باشند و کمتر بیمار شوند. افراد «گرم مزاج» مانند سایر افراد می‌توانند مانند دیگران از یک الگوی غذایی منطبق بر ویژگی‌های بدن خود استفاده کنند. روزه‌دارانی...

وب‌گاه مشرق نیوز

کاهش فشار خون، سم‌زدایی، برطرف شدن بیماری‌های التهابی، کاهش قند خون و تجزیه چربی‌ها از جمله فواید روزه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آب داغ را اغلب زمانی که سرفه به ما دست می‌دهد یا خارش گلو داریم، می‌نوشیم، اما آیا آب گرم یا ولرم خاصیتی برای سلامتی نیز دارد؟

وب‌گاه عصر ایران

کارشناس ارشد گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: روزه‌داری برای بیماران دیابتی نوع 2 که دیابت آنان به وسیله رژیم غذایی کنترل می‌شود، مفید است اما افرادی که برای کنترل دیابت خود از قرص استفاده می‌کنند، اگر در طول روز علائم افت قند خون داشته باشند باید روزه خود را فورا افطار کنند.