یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عصر ایران

رژیم آب، نوعی رژیم غذایی است و افرادی از آن پیروی می‌کنند که می‌خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایع ترین علائم مسمومیت غذایی با گوشت شامل حالت تهوع، استفراغ و اسهال است. شایع ترین علائم مسمومیت غذایی با گوشت شامل حالت تهوع، استفراغ و اسهال است. به گزارش عرشه آنلاین، بیش از 85 درصد گوشت ماکیان ها (ماکیان یا طیور به دسته‌ای از پرندگان گفته می‌شود که توسط انسان‌ها شکار و در نهایت از گوشت آن‌ها استفاده می‌شود.) آلوده به این دو نوع میکروب سالمونلا و کمپیلو باکتر هستند. هر دو این باکتری...

وب‌گاه گسترش

فشار خون، یکی از اصلی‌ترین شاخص‌ها برای سنجش سلامت قلب و عروق است. فشار خون تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله فعالیت، استرس، تغذیه و سلامت کلی بدن قرار دارد. در حالت ایده‌آل، فشار خون باید در محدوده‌ای متعادل حفظ شود اما زمانی که این فشار به طور مداوم از حد نرمال فراتر رود، می‌تواند به عنوان فشار خون بالا شناخته شود. شاید فشار خون بالا مدت‌ها بدون هیچ علامت قابل توجهی پیشرفت کند، در حالی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشتر کسانی که سردردهای خوشه‌ای را تجربه می‌کنند می‌توانند یک درمان پیشگیرانه مانند استفاده از مسدودکننده‌های کانال کلسیم در فصل بهار یا پاییز را قبل از شروع سردرد در پیش بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همان طور که می‌دانید هر فردی دارای طبعی است که می‌تواند بر روی خلقیات و شخصیت او تاثیر بگذارد. طبع افراد را بخشی از گروه خونی آن‌ها مشخص می‌کند. شما می توانید با تعیین کردن گروه خونی خود ببینید چه خلق و خویی دارید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشمندان دریافته اند افرادی که غذای سالم می‌خورند، با افزایش سن، مغز سالم‌تری دارند واحتمال ابتلا به زوال عقل در آنها کاهش می یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از مردم در پایان تعطیلات از اضافه وزن گلایه دارند که عمدتا ناشی از پرخوری در جریان دید و بازدیدهاست. متخصصان سلامت می‌گویند شاید صرف یک دقیقه زمان در روز برای رفتن روی ترازو، تمام چیزی باشد که شما برای جلوگیری از اضافه وزن در دوران تعطیلات لازم داشته باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعیت جهان در حال تغییری عظیم است و زندگی انسان نسبت به گذشته طولانی‌تر شده است. بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت در سال 2020 میلادی تعداد افراد 60 سال به بالا در سراسر جهان از تعداد کودکان کمتر از پنج سال، بیشتر بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فوق تخصص نفرولوژی، نارسایی مزمن را شایع‌ترین بیماری کلیه برشمرد که بسیار خاموش و بی‌صدا آغاز و پیشرفت می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر از اضافه‌وزن رنج می‌برید باید بدانید تنها رژیم غذایی لاغری یا ورزش و فعالیت بدنی نمی‌تواند به شما برای کاهش وزن کمک کند، بلکه باید سبک زندگی خود را نیز اصلاح کنید؛ این نکته ثابت شده است که پیروی از برخی عادات ناسالم در هنگام شب، می‌تواند یکی از دلایل اصلی افزایش وزن باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شکی نیست که ویتامین D به داشتن استخوان‌های قوی کمک می‌کند. اما یک مقدار بهینه برای میزان مصرف آن وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شکی نیست که ویتامین D به داشتن استخوان‌های قوی کمک می‌کند. اما یک مقدار بهینه برای میزان مصرف آن وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

متخصصان بر این باورند که قرار گرفتن دائمی در معرض نوسانات وزن خود، همچنین مشاهده روزانه وزنی که به عنوان «وزن هدف» برای خود تعریف کرده‌ایم، افراد را تشویق می‌کند تا مراقب رژیم غذایی خود باشند.

وب‌گاه فرارو

رژیم آب، نوعی رژیم غذایی است و افرادی از آن پیروی می‌کنند که می‌خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان 111 بزرگسال 18 تا 65 ساله را در دو گروه «آزمایش» و «کنترل» قرار دادند و از شرکت کنندگان در گروه «آزمایش» خواستند که به مدت 14 هفته هر روز خودشان را وزن کنند.