یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عصر ایران

پیروی از این رژیم غذایی پیچیده یا سخت نیست: صبحانه حداقل دو تخم‌مرغ و یک تکه میوه با گزینه افزودن سبزیجات کم‌کربوهیدرات یا پروتئین. ناهار و شام هم تخم‌مرغ یا یک پروتئین بدون چربی به اضافه سبزیجات کم‌کربوهیدرات را شامل می‌شود.

وب‌گاه فرارو

استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نارسایی را از شایع‌ترین انواع بیماری‌های کلیوی عنوان کرد که به دو صورت حاد و مزمن مشاهده می‌شود و در صورت عدم درمان می‌تواند کشنده باشد.

وب‌گاه فرارو

طبق گزارش‌ها نیکول کیدمن قبل از بازی در فیلم «کوهستان سرد» این رژیم غذایی را رعایت می‌کرد.

وب‌گاه فرارو

پلی‌فنل‌ها، ماده فعال زیستی موجود در چای، احتمالا در تنظیم سیستم ایمنی، سوخت‌وساز و عملکرد شناختی نقش دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پلی‌فنل‌ها، ماده فعال زیستی موجود در چای‌، احتمالا در تنظیم سیستم ایمنی، سوخت‌وساز و عملکرد شناختی نقش دارند.

وب‌گاه فرارو

طبق بررسی‌های علمی، قارچ، دارای ترکیباتی است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن و حتی مبارزه با بیماری‌های مثل سرطان موثر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیمی از افراد چه بخواهند و چه نخواهند در بزرگسالی دچار فشار خون بالا می‌شوند و این یک عارضه جدی است که خطر بیماری و سکته قلبی را افزایش می‌دهد. نیمی از افراد چه بخواهند و چه نخواهند در بزرگسالی دچار فشار خون بالا می‌شوند و این یک عارضه جدی است که خطر بیماری و سکته قلبی را افزایش می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پیروی از یک رژیم غذایی سالم از اولین اقدامات دفاعی در برابر فشار خون بالا است....

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماه رمضان گرسنگی و تشنگی هنگامی که بر اثر گرمای محیط یا فعالیت بدنی حرارت ما بالاتر می‌رود؛ بدن انسان دچار کم آبی و کاهش سطح قند خون می‌شود و به مرحله سوخت و ساز چربی‌ها وارد می‌شود و همین موضوع روزه‌داری را برای سخت می‌کند. ماه رمضان گرسنگی و تشنگی هنگامی که بر اثر گرمای محیط یا فعالیت بدنی حرارت ما بالاتر می‌رود؛ بدن انسان دچار کم آبی و کاهش سطح قند خون می‌شود و به مرحله سوخت و ساز...

وب‌گاه فرارو

متخصصان تغذیه، مصرف پنج نوع ماده غذایی برای داشتن سلامت مغز، قلب، طول عمر و سلامتی کلی انسان را معرفی کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متخصصان سلامت می‌گویند روزه گرفتن می‌تواند فواید متعددی از جمله کاهش وزن، کنترل قند خون و محافظت در برابر سرطان و... داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چای سفید نسبت به سایر چای‌ها، طعم ملایم و شیرین‌تری دارد و کمتر فرآوری می‌شود؛ برای همین، حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان‌های ضدالتهابی و EGCG است که موجب چربی‌سوزی و کاهش وزن می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مطالعات نشان داده روزه داری متناوب می تواند به طور قابل توجهی سطح پروتئین واکنشی C را که نشانگر التهاب است، کاهش دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان همواره از مزایای رژیم غذایی مدیترانه‌ای و اثر مطلوب آن بر سلامت و کاهش وزن سخن گفته‌اند اما نیویورک پست در گزارشی از برخی شک و تردیدهای متخصصان در مورد این رژیم غذایی خبر می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داشتن یک رژیم غذایی متعادل یکی از کلیدهای داشتن زندگی سالم و موفق است، اما کارشناسان بر این باورند که برخی از غذاها به دلیل داشتن مواد مغذی‌تر و سالم‌تر از سایرین متمایز هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.