یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

ثابت‌شده است که روزه‌داری فواید زیادی برای سلامتی دارد، از کاهش وزن گرفته تا عملکرد بهتر مغز.

وب‌گاه فرارو

آلیسین موجود در سیر می‌تواند به کاهش سطح سرب در خون و اندام‌های حیاتی شما کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در چندین مطالعه اثرات سیر بر سلامت استخوان ها به خصوص استخوان زنان پس از یائسگی مورد اندازه گیری قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

پنج نوع ماده غذایی را که متخصصان درباره مصرف روزانه آن برای داشتن سلامت مغز، قلب، طول عمر و سلامتی کلی اتفاق نظر دارند منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دارو‌های مربوط به اختلال بیش فعالی (ADHD) ظاهراً می‌تواند تأثیر مثبتی روی افراد مبتلا به این بیماری داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، 10 راهکار که شب‌ها به لاغری شما کمک می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه پنجشنبه 24 اسفند تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزشهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس...

وب‌گاه فرارو

تقریبا همه کسانی که در میانسالی متوجه افزایش وزن، کاهش عضله و کم تحرکی می‌شوند، به دلیل عوامل سبک زندگی مانند فشار کاری، زمان کمتر، بچه دار شدن، بی تحرکی بیش‌تر کم‌تر ورزش کرده و کم‌تر به تغذیه خود توجه دارند. خبر خوب آن است که این زوال قابل تغییر می‌باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشتر فواید سیر برای سلامتی به دلیل ترکیبات گوگردی آن است که هنگام خرد کردن، له کردن یا جویدن یک حبه سیر تشکیل می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر از اضافه‌وزن رنج می‌برید باید بدانید تنها رژیم غذایی لاغری یا ورزش و فعالیت بدنی نمی‌تواند به شما برای کاهش وزن کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آگهی‌ها کوتاه هستند و یکراست و بدون حاشیه به اصل مطلب می‌رسد: «خانم‌های عزیز، آیا می‌دانستید با اهداء تخمک‌هایی که از طریق سیکل قاعدگی دور ریخته می‌شوند می‌توانید درآمد میلیونی داشته باشید؟».

وب‌گاه فرارو

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.

وب‌گاه عصر ایران

یبوست می‌تواند هر از گاهی رخ دهد یا مزمن و مداوم باشد. علت ابتلا به این بیماری متنوع است و از سبک زندگی بی‌تحرک تا بیماری‌های گوارشی مثل سندرم روده‌ی تحریک‌پذیر (IBS) را شامل می‌شود. صرف‌نظر از اینکه دلیل یبوست چه باشد، تقریبا همیشه رژیم غذایی نقش مهمی در درمان آن دارد. در صورت ابتلا به یبوست، غذاها و نوشیدنی‌هایی که در طول روز مصرف می‌کنید می‌توانند به‌طرز چشمگیری این مشکل شایع گوارشی...

وب‌گاه مشرق نیوز

مراقبت از سلامت تنفسی، به ویژه در زمستان و زمان‌هایی که آلودگی هوا به اوج خود می‌رسد و ویروس‌ها بیشترین فرصت را برای گسترش پیدا می‌کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خستگی، تپش قلب، سرگیجه، تنگی نفس، رنگ پریدگی، تعریق، سردرد، پاهای بی قرار، همه این موارد علائمی هستند که می توانند نشان دهنده کمبود آهن در بدن باشند.

وب‌گاه فرارو

«روزه باعث می‌شود اندام‌های بدن مخصوصاً دستگاه گوارش ما به مدت یک ماه استراحت کنند و نیروی تازه‌ای بگیرند و از سوی دیگر ذخایر چربی‌های مضری که مخصوصاً در ناحیه شکم جمع می‌شود و گاه مشکلات فراوانی برای ما ایجاد می‌کند، کاهش یابد و سموم بدن دفع شود.»