یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

دانشمندان دست به آزمایشی برای بررسی تأثیر ماساژ گوش بر کاهش درد در افراد مبتلا به کمر درد مزمن زدند. نتایج این آزمایش نشان داد این ماساژ ساده در کاهش درد مؤثر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خوردن روزانه تخم مرغ ممکن است خطر سکته را تا 30 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه فرارو

سیب‌زمینی یکی سبزیجات ریشه‌ای محبوب و پرمصرف درسراسر جهان است که خاصیت‌های درمانی زیادی نیز دارد. جالب است بدانید که سیب‌زمینی دارای 4000 نوع متنوع است که برخی از این نوع سیب‌زمینی‌ها فقط کاربرد کشاورزی دارند.

وب‌گاه فرارو

با داشتن یک رژیم غذایی سالم، ورزش منظم، مدیریت استرس و انجام معاینات می‌توانید به‌سادگی کم‌کاری تیروئید خود را کنترل کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصرف سرکه سیب در میان کسانی که به دنبال راه‌هایی برای بهبود سلامت و تندرستی هستند، محبوب شده است. اما سرکه سیب چه کمکی به بدن شما می‌کند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی با اشاره به تاثیر تشخیص زودهنگام ابتلا به سرطان در درمان آن گفت: مرگ و میر ناشی از سرطان در کشورهای پیشرفته به طور کلی در انواع سرطان کاهش یافته که عمدتا ناشی از تشخیص زودرس و روش‌های درمانی موثرتر بوده است اما از طرف دیگر، میزان ابتلا به سرطان رو به افزایش است که باید به این موضوع توجه شود. یک متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی با اشاره به تاثیر تشخیص زودهنگام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چاقی و افزایش وزن یکی از عوامل خطر برای ابتلا به بسیاری از بیماری‌های مزمن از جمله دیابت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اختلال کبد چرب یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک است که در صورت عدم درمان می‌تواند به عوارض بدی منتج شود، این بیماری در صورت پیشرفت و عدم درمان به احتمال زیاد منجر به چندین بیماری دیگر مانند دیابت و بیماری‌های قلبی و همچنین آسیب کبدی (سیروز)، می‌شود. اکثر متخصصان سلامت برای درمان کبد چرب تغییر رژیم غذایی پرچرب و ناسالم به یک رژیم غذایی متعادل سالم همراه با یک سبک زندگی سالم...

وب‌گاه فرارو

تخم مرغ یکی از بهترین منابع پروتئین برای انسان محسوب می‌شود و یکی از عناصر اساسی صبحانه در سراسر جهان محسوب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از شام اگر دسر بخوریم این اتفاقات در بدن مان رخ می دهد! شروین حاجی پور به علت انتشار قطعه «برای» به 3 سال و 8 ماه حبس محکوم شد. محمد بحرانی بعد از انتشار این خبر نوشت: هنر، شعر، ترانه، موسیقی، تئاتر، سینما، نقاشی، کمدی و.... این واژه‌ها و مفاهیم پالایشگر و لازمه‌ی یک جامعه‌ی متمدن هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد سماق به کنترل قند خون و تسکین درد و گرفتگی عضلات بعد از ورزش کمک می‌کند. سماق گیاهی با میوه قرمز است که از پودر آن در آشپزی و طب سنتی استفاده می‌شود. از جمله خواص سماق می‌توان به کنترل قند خون و تسکین درد عضله اشاره کرد، اما تحقیقات در این زمینه کامل نیست. سماق در غذا‌های مدیترانه و خاورمیانه پرطرفدار است. به علاوه، در طب سنتی هم استفاده می‌شود. سماق یک گیاه...

وب‌گاه فرارو

منیزیم یک ماده معدنی ضروری است که در بیش از 300 فرآیند بدن از جمله عملکرد عضلانی و عصبی، کنترل قند خون، عملکرد سیستم ایمنی و تنظیم خلق و خو نقش دارد.

وب‌گاه فرارو

وقتی صحبت از هیدراتاسیون به میان می‌آید هیچ توصیه‌ای برای همگان وجود ندارد، اما متخصصان اورولوژی دستورالعمل‌هایی را برای کمک به شما در یافتن بهترین موارد ارائه کرده اند. آکادمی ملی علوم ایالات متحده حدود 15.5 فنجان (3.7 لیتر) مایعات در روز را برای مردان و 11.5 فنجان (2.7 لیتر) برای زنان پیشنهاد می‌کند که شامل تمام نوشیدنی‌ها و مواد غذایی می‌شود. با این وجود، نیاز‌های فردی می‌توانند...

وب‌گاه عصر ایران

شیوع چاقی در کودکان در سراسر جهان به طرز چشمگیری در طی دهه اخیر افزایش یافته است؛ علیرغم نقش وراثتی شناخته شده، افزایش چاقی کودکان عمدتا به رژیم غذایی و سبک زندگی و بی‌تحرک نسبت داده شده است.

وب‌گاه فرارو

چاقی و افزایش وزن یکی از عوامل خطر برای ابتلا به بسیاری از بیماری‌های مزمن از جمله دیابت است.

وب‌گاه فرارو

سم‌زدایی فرایندی است که بدن به طور شبانه روزی با استفاده از مواد مغذی مهم رژیم غذایی انجام می‌دهد. این فرآیندی است که سموم را دگرگون می‌کند تا بتوانند از بدن خارج شوند.