یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

زعفران یکی از انواع ادویه‌های گران قیمت در سراسر جهان است که خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد، برای آشنایی بیشتر با خواص و مضرات زعفران در ادامه باما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خوردن روزانه تخم مرغ ممکن است خطر سکته را تا 30 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصص طب ایرانی با اشاره به اینکه سردی معده موجب سوء هاضمه می‌شود، گفت: توجه به تعدیل مزاج، رعایت رژیم غذایی مناسب و جویدن غذا به مقدار کافی از موارد عمده جلوگیری از سردی معده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علائم ظریفی در ادرار وجود دارند که می‌توانند پیام‌هایی را در مورد سلامتی مان انتقال دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خوردن روزانه تخم مرغ ممکن است خطر سکته را تا 30 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متخصص طب ایرانی با اشاره به اینکه سردی معده موجب سوء هاضمه می‌شود، گفت: توجه به تعدیل مزاج، رعایت رژیم غذایی مناسب و جویدن غذا به مقدار کافی از موارد عمده جلوگیری از سردی معده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف فقط پنج عدد بادام در روز باعث افزایش چربی‌سوزی ورزش می‌شود.

وب‌گاه فرارو

ریزش مو مشکل رایجی است که افراد را در هر سن و جنسیتی تحت تاثیر قرار می‌دهد. در حالی که عوامل زیادی، چون ژنتیک، عدم تعادل هورمونی و کمبود‌های تغذیه‌ای در ریزش مو مؤثرند، رژیم غذایی نقش مهمی را در حفظ مو‌های سالم دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فوق تخصص غدد با بیان اینکه چربی خون بالا علائم بالینی زیادی ندارد، گفت: سکته قلبی و مغزی، تنگی عروق محیطی و فشار خون بالا علائم چربی خون بالاست که براثر چربی بالا به سراغ فرد می‌آیند.

وب‌گاه فرارو

ذهن آگاهی دریچه‌ای ازامکانات جدید برای شاد بودن و سلامتی را به روی فرزندان مان می‌گشاید. توجه و تمرکز کودکان را بالا می‌برد؛ و کارکرد مغز را برای همدلی و مهربانی، آرامش و مدیریت احساسات و عواطف بهبود می‌بخشد.

وب‌گاه فرارو

نتیجه مطالعه‌ای دیگر نشان داد که نوشیدن یک لیوان کوکاکولا در روز می‌تواند احتمال ابتلای شما به بیماری‌های کشنده کلیوی را به میزان یک پنجم افزایش دهد. نویسندگان آن مقاله از دانشگاه یونسئی کره جنوبی می‌گویند که برای جلوگیری از این خطرت بهتر است افراد به جای نوشایه‌های گازدار آبمیوه مصرف کند.

وب‌گاه فرارو

ودود خوش طینت، متخصص طب ایرانی و تغذیه در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که «نشانه‌های سردی معده چیست؟»، گفت: برای هضم مناسب و کامل غذا در معده نیاز به حرارت کافی غریزی داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت دوشنبه 14 اسفند 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

وب‌گاه فرارو

سفید شدن زبان می‌تواند ترسناک باشد، چون وضعیت معمول و عادی‌ای برای زبان نیست، اما در اغلب مواقع مشکل جدی‌ای وجود ندارد. در برخی موارد سفیدی زبان می‌تواند نشانه‌ی یک عفونت یا مراحل اولیه‌ی سرطان باشد.

وب‌گاه عصر ایران

سم‌زدایی فرایندی است که بدن به طور شبانه روزی با استفاده از مواد مغذی مهم رژیم غذایی انجام می‌دهد. این فرآیندی است که سموم را دگرگون می‌کند تا بتوانند از بدن خارج شوند.

وب‌گاه فرارو

خوردن روزانه تخم‌مرغ ممکن است خطر سکته را تا 30 درصد کاهش دهد.