یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عصر ایران

حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد که از 40 سالگی به بعد به‌طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید.

وب‌گاه فرارو

برخی عادات غذایی وجود دارد که با به‌کارگیری آن‌ها علاوه بر اینکه می‌توان خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها را کاهش داد، می‌توان روند پیری را هم کندتر کرد.

وب‌گاه فرارو

چندین مطالعه بزرگ نشان داده است که بیماری لثه، تا سه برابر بیشتر احتمال حمله قلبی یا سکته را افزایش می‌دهد. در واقع، طبق آمار فدراسیون اروپایی پریودنتولوژی، حدود هشت نفر از هر 10 نفر بالای 35 سال دارای سطوحی از این بیماری بوده‌اند که باعث خونریزی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 11 اسفند ماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه فرارو

با بهره گیری از توانایی ذاتی بدن برای آرام کردن خود، می‌توانید علائم استرس را پیش از بروز آن از بین ببرید.

وب‌گاه فرارو

گردو پلو غذایی خوشمزه است که با مرغ، گوشت یا به‌صورت گیاهی، پخته، می‌شود.

وب‌گاه فرارو

به عقیده محققان دریافت کافی منیزیم، منجر به بهبود چشمگیر سلامت مغز، حفظ عملکرد شناختی و کاهش خطر یا جلوگیری از طولانی‌تر شدن زوال عقل در سالمندی خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

گرماو نوعی سوپ محلی کردی است که از ترکیب حبوبات با آب قلم و سیب زمینی تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مقوی است.

وب‌گاه فرارو

زوج‌هایی که هنگام خواب پشت به یکدیگر دراز می‌کشند به احتمال زیاد در روابط خود احساس امنیت می‌کنند. مدل محبوب خواب برای زوجین به شرح ذیل بوده اند: پشت به همسر 39 درصد، مدل اصطلاحا قاشقی (در آغوش گرفتن هنگام خوابیدن) 29 درصد، مدل افراد تنها (کسانی که هرگز لمس نمی‌کنند) 24 درصد، چهره به چهره (بینی به بینی، با کمی فاصله) 13 درصد

وب‌گاه فرارو

یک صبحانه با مقادیر بالای پروتئین بخورید بلافاصله پس از آن ورزش های کم را انجام دهید و ظاهرا وزن کم می شود. با این وجود، آیا این دستورالعمل واقعا کارآمد است؟ این رژیم غذایی وایرال بیش از سایر رژیم های غذایی جذابیت دارد چرا که فرد به جای گرسنگی دادن به خود یک صبحانه مقوی را مصرف می کند. هم چنین، این رژیم غذایی شامل تمرینات خودتنبیهی نیز نمی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به عقیده محققان دریافت کافی منیزیم منجر به بهبود چشمگیر سلامت مغز، حفظ عملکرد شناختی و کاهش خطر یا جلوگیری از طولانی‌تر شدن زوال عقل در سالمندی خواهد شد. به عقیده محققان دریافت کافی منیزیم منجر به بهبود چشمگیر سلامت مغز، حفظ عملکرد شناختی و کاهش خطر یا جلوگیری از طولانی‌تر شدن زوال عقل در سالمندی خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محققان طی مطالعه‌ای جدید دریافتند افرادی که بصورت روزانه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم با ریزش موهای خود مشکل دارید و به دنبال راهی برای جلوگیری از آن می‌گردید، بهتر است ترفندهای زیر را انجام دهید. اگر شما هم با ریزش موهای خود مشکل دارید و به دنبال راهی برای جلوگیری از آن می‌گردید، بهتر است ترفندهای زیر را انجام دهید. به گزارش عرشه آنلاین؛ ریزش مو یک مشکل شایع اما قابل پیشگیری است. با رعایت یک رژیم غذایی سالم و مراقبت از موها می‌توان این مشکل را برطرف کرد....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شناخت کافئین قهوه های مختلف یک اقدام مهم است که باعث می‌شود هر فرد، مطابق با میزان انرژی که به آن نیاز دارد، برای خرید قهوه اقدام کند.

وب‌گاه فرارو

از آنجا که سموم به طور بالقوه برای سلامتی انسان خطرناک هستند، باید از طریق ادرار، مدفوع، تنفس یا عرق دفع شوند. توانایی هر فرد برای سم‌زدایی متفاوت است و تحت تأثیر محیط، رژیم غذایی، شیوه زندگی، وضعیت سلامتی و عوامل ژنتیکی قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

بادام دارای مقادیر بالایی پروتئین، انواع چربی‌های سالم، ویتامین E، مواد معدنی و فیبر است همچنین پوست قهوه‌ای بادام حاوی پلی فنول‌هایی است که به روده بزرگ می‌رسند و به کنترل التهاب و استرس اکسیداتیو کمک می‌کنند.