یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

خطر زوال عقل مرتبط با ویتامینی است که معمولا در مواد غذایی محبوب صبحانه یافت می‌شود.

وب‌گاه فرارو

فعالیت بدنی نامنظم، رژیم غذایی با سدیم بالا، پتاسیم ناکافی در رژیم غذایی، مصرف الکل و استعمال سیگار، از عادات ناسالمی هستند که ممکن است خطر ابتلا به فشارخون را افزایش دهند.

وب‌گاه عصر ایران

همه‌روزه رژیم‌های غذایی جدیدی در حال ظهور هستند، اما رژیم غذایی موسوم به کم کربوهیدرات سال‌ها است که جایگاه و محبوبیت خود را حفظ کرده و افراد بسیاری در جهان برای کاهش وزن خود از آن استفاده می‌کنند.

خبرگزاری مهر

در حال حاضر حدود 50درصد از کالری دریافتی جهان به طور مستقیم از غلات به دست می‌آید. در این میان، برنج، گندم و ذرت به عنوان غلات اصلی و البته اخیرا با میزان کمتری سورگوم و ارزن ظهور کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعالیت بدنی نامنظم، رژیم غذایی با سدیم بالا، پتاسیم ناکافی در رژیم غذایی، مصرف الکل و استعمال سیگار، از عادات ناسالمی هستند که ممکن است خطر ابتلا به فشار خون را افزایش دهند.

وب‌گاه عصر ایران

غذای ناسالم و چاقی شما را در معرض خطر بیشتر ابتلا به سرطان کولورکتال قرار می‌دهد، بنابراین انجام برخی اقدامات ساده، اما مهم - مانند یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم و متوسط - به سلامت کلی کمک می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دلیل کاهش بالقوه توده عضلانی با افزایش سن، نیاز به پروتئین بیشتر می‌شود. برای دریافت پروتئین کافی در رژیم غذایی خود، از منابع پروتئین کم‌چرب مانند مرغ، تخم مرغ، آجیل و ماست یونانی استفاده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زیره، با غنای بی‌نظیر از آنتی‌اکسیدان‌ها، نه تنها به مبارزه با رادیکال‌های آزاد و کاهش آسیب‌های سلولی کمک می‌کند، بلکه در پیشگیری از بیماری‌های مزمن مانند سرطان، دیابت و مشکلات قلبی‌عروقی نیز مؤثر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد که از 40 سالگی به بعد به‌طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متابولیسم، مسئول تبدیل مواد مغذی به دست آمده از غذاها به سوخت است؛ هرچه میزان متابولیسم افزایش یابد، کالری بیشتری به هنگام استراحت سوزانده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هزاران مطالعه انجام شده است که ثابت می کند قند بدن انسان را از بین می برد و می تواند باعث بیماری های زیادی شود.

وب‌گاه فرارو

دیپ عدس یکی از انواع دیپ‌های مدرن است که از ترکیب عدس با گردو، سیر و سبزیجات تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مقوی است.

وب‌گاه فرارو

هر ورزشی که انجام می‌دهید باید با استفاده از فرصت‌ها برای افزایش سطح فعالیت بدنی عمومی باشد: پیاده روی بیش تر، بالا رفتن از پله‌ها به جای سوار شدن در آسانسور، شکستن دوره‌های طولانی نشستن با نوعی فعالیت. این کار‌های به ظاهر کوچک برای اکثر افراد معجزه آسا خواهند بود.

وب‌گاه فرارو

برای کاهش چربی کلی بدن بهترین نقطه آغاز شما انجام تمرینات ترکیبی است. بهترین تمرین‌هایی که می‌توانید در باشگاه برای دفع چربی انجام دهید تمرین‌های ترکیبی هستند. تمرینات ترکیبی حرکاتی هستند که برای چندین گروه عضلانی به طور همزمان کار می‌کنند و به عنوان بهترین راه برای سوزاندن کالری و عضله سازی شناخته می‌شوند. بهترین حرکات اسکات، ددلیفت، اسکات اسپلیت و پرس روی نیمکت هستند. آن حرکات قلب...

وب‌گاه فرارو

در زبان هلندی کلمه‌ای وجود دارد که شاید مانند آن در زبان‌های دیگر دنیا وجود نداشته باشد: Niksen به معنای هیچ کاری نکردن.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج یکی از بزرگترین بررسی‌های جهان درباره غذاهای فرآوری شده، نشان می‌دهد که مصرف غذای فوق فرآوری شده (UPF) با بروز 32 بیماری از جمله بیماری قلبی، سرطان، دیابت نوع 2، سلامت روان و مرگ زودرس رابطه مستقیم دارد. نتایج یکی از بزرگترین بررسی‌های جهان درباره غذاهای فرآوری شده، نشان می‌دهد که مصرف غذای فوق فرآوری شده (UPF) با بروز 32 بیماری از جمله بیماری قلبی، سرطان، دیابت نوع 2، سلامت روان...