یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

براساس اطلاعات اولیه چهار نفر در این حادثه در دم جان باختند و 9 مصدوم تحت اقدامات فوریت‌های پزشکی قرار گرفته و به بیمارستان انتقال یافتند.

وب‌گاه فرارو

معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور با تاکید براینکه در دشت جنوب البرز که شامل استان البرز، قزوین و تهران می‌شود، بالای 20 سانتی‌متر فرونشست داریم، گفت: در استان تهران مناطقی وجود دارند که حدود 20 سانتی‌متر فرونشست دارد. در دنیا یک سانت یا دو سانتیمتر فرونشست ارقام بزرگی است، اما ما در مورد اعدادی چندین برابر آن صحبت می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

واحد‌های صنفی فروش اغذیه با پوشاندن کامل پنجره‌ها و گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه می‌توانند از مسافران و کسانی که عذر شرعی دارند، در داخل واحد‌های صنفی خود پذیرایی کنند.

وب‌گاه فرارو

عکسی از ورقه امتحانی یک دانش آموز در درس مطالعات اجتماعی را مشاهده بفرمایید.

وب‌گاه فرارو

یکی از تغییراتی که می‌توانید ایجاد کنید و می‌تواند بلافاصله خطر حمله قلبی شما را بهبود بخشد پیروی از یک رژیم غذایی سالم است. این رژیم غذایی باید شامل میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین‌های بدون چربی باشد. اتخاذ یک رژیم غذایی سالم برای قلب با میزان پایین چربی‌های اشباع شده، چربی‌های ترانس، سدیم و قند‌های تصفیه شده می‌تواند به طور قابل توجهی خطر حمله قلبی را کاهش دهد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در بازرسی صورت گرفته از کل محموله خودروی موصوف تعداد 49 بسته در بطری‌های پلاستیکی حاوی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 51 کیلو و 450 گرم کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

وب‌گاه فرارو

افراکتی نام یک روستای زیبا و دیدنی از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران است. این روستا با طبیعت فوق العاده‌ی خود به جاذبه‌ی گردشکری نیز مبدل شده است.

وب‌گاه فرارو

ویتامین B 2 یا ریبوفلاوین یک ویتامین محلول در آب است که به طور طبیعی در غذا‌ها وجود دارد، به غذا‌ها اضافه می‌شود و به عنوان مکمل در دسترس است. ویتامین B 2 (ریبوفلاوین) یک ریزمغذی ضروری است که به رشد و عملکرد خوب سلول‌ها کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

درمان قطعی برای بیماری کبد چرب در مراحل پیشرفته، وجود ندارد، اما با تحرک بدنی، تغذیه سالم و کاهش وزن می‌توان شرایط بهتری را برای فرد مبتلا رقم زد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که روزی 10 تا 12 هزار قدم پیاده می‌روند شاخص توده بدنی و درصد چربی کمتری دارند.

وب‌گاه فرارو

رژیم قلیایی یکی از انواع رژیم‌های غذایی است که با کاهش اسیدیته بدن و افزایش حالت قلیایی باعث کاهش وزن می‌شود؛ همچنین برای سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی مفید است.

وب‌گاه فرارو

هموروئید خارجی نوعی بیماری در ناحیه مقعد است که معمولا در اثر فشار بیش از حد هنگام دفع مدفوع ایجاد می‌شود. این عارضه ممکن است باعث شکاف خوردن پوست در ناحیه مقعد شود و همراه با خونریزی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس تغذیه در مورد آجیل گفت: آجیل خام بهترین نوع آجیل برای مصرف است. هر 100 گرم آجیل حدود 600 کالری دارد، استفاده از کشمش، نخودچی و میوه‌های خشک در آجیل ترکیب مفیدتر و اقتصادی‌تری را برای پذیرایی فراهم می‌آورد. یک کارشناس تغذیه در مورد آجیل گفت: آجیل خام بهترین نوع آجیل برای مصرف است. هر 100 گرم آجیل حدود 600 کالری دارد، استفاده از کشمش، نخودچی و میوه‌های خشک در آجیل ترکیب مفیدتر...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مطالعه جدید نشان می دهد که آپنه خواب می تواند اثرات مضری بر مغز داشته باشد و باعث مشکلات حافظه یا تفکر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افرادی که چربی و قند خون بالایی دارند و فعالیت بدنی ندارند، مستعد ابتلا به کبد چرب هستند؛ هرچند درمان قطعی برای این بیماری در مراحل پیشرفته، وجود ندارد اما با تحرک بدنی، تغذیه سالم و کاهش وزن می‌توان شرایط بهتری را برای فرد مبتلا رقم زد.