یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

سرطان پستان به وضعیتی اطلاق می‌شود که رشد گروهی از سلول‌های سرطانی در یک یا هر دو سینه، سلول‌های سالم را مورد حمله قرار می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزه صرفاً روی دیگر غذا خوردن است؛ اگر غذا نخورید، روزه‌دار هستید. وقتی غذا می‌خورید، بدن شما انرژی غذا را ذخیره می‌کند. وقتی روزه می‌گیرید، بدن شما انرژی غذا را می‌سوزاند و گلوکز در دسترس‌ترین منبع انرژی غذایی است. بنابراین، اگر دوره‌های روزه‌داری خود را طولانی‌تر کنید، می‌توانید قند ذخیره‌شده را بسوزانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات اخیر نشان داده است که دیابت نوع 2 آنقدرها که تصور می‌شد دائمی و برگشت‌ناپذیر نیست. جالب اینجاست که روش مقابله با آن نیز از نظر پژوهشگران زیاد پیچیده نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

قانون کلی این است که از مصرف مواد غذایی با شاخص گلیسمی بالا بپرهیزید و مواد غذایی با شاخص گلیسمی پایین را جایگزین کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همای سعادت در تهران در اسارت مردی دیده شد. هما گونه‌ای پرنده شکاری بزرگ‌جثه از تیره بازان و راسته بازسانان است که در کوه‌های مرتفع دنیا از جمله ارتفاعات مناطقی از ایران زندگی می‌کند. این پرنده، مانند دیگر کرکس‌ها، اغلب لاشه‌خوار اما عمده غذای آن مغز استخوان است و تنها گونه کرکس بوده که رژیم غذایی آن به طور تقریبی و انحصاری 70 تا 90 درصد استخوان است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با بیان این که مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها توزیع شوندُ گفت: توزیع این محصولات در فروشگاه‌های ورزشی و عطاری‌ها غیرمجاز است.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد.

وب‌گاه عصر ایران

یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم غذایی افراد می تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد.

وب‌گاه فرارو

مطالعات نشان می‌دهد داروی درمان ریزش مو ریسک بیماری قلبی را در مردان کاهش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف زیاد نوشیدنی‌های شیرین‌شده با شکر و شکر افزودنی، به ذخیره چربی بیشتر در اطراف اندام‌ها تبدیل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مطالعات نشان می‌دهد داروی درمان ریزش مو ریسک بیماری قلبی را در مردان کاهش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

براندل از دلایل ماندگاری همیلتون و آلونسو در فرمول یک نام برد.

وب‌گاه الف

منظور از افراد موفق چه کسانی هستند؟ آنهایی که میلیارد هستند و بالاترین درآمد را دارند؟ یا کسانی که در هر شغلی که هستند بهترین خود را ارائه می دهند و پیشرفت می‌کنند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

مردان به عنوان نان آور خانواده در جامعه ایرانی، کمتر به سلامت جسمی و روحی خود فکر می کنند. اما، چرا چنین تفکری بر ذهن و فکر مردان ما غلبه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز : وقتی گلوکز بیش از حد در خون وجود داشته باشد، انسولین روال عادی خود را برای انتقال قند به داخل سلول‌ها انجام نمی‌دهد. در این حالت، می‌گوییم بدن به انسولین مقاوم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سدیم یک ماده معدنی است که بدن برای عملکرد خوب به آن نیاز دارد. وقتی سدیم را با ماده معدنی کلرید ترکیب می کنید، این دو ماده نمک خوراکی را می‌سازند.