یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش ظرفیت حافظه ممکن است با رعایت یک رژیم غذایی مغذی و متعادل، انجام دادن ورزش‌های منظم، داشتن خواب کافی و کنترل استرس حاصل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک متخصص اورولوژی، با تأکید بر تأثیر تغذیه پدران بر سلامت فرزند، گفت: تغذیه پدر پیش از اقدام به بارداری در تشکیل جنین سالم و تکامل صحیح آن تعیین کننده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصطلاح «بیماری قلبی» برای شرایطی به کار می‌رود که قلب یا ساختار آن مانند شریان‌ها، دریچه‌ها، عروق و سیستم الکتریکی دچار مشکل و نارسایی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقتی صحبت از زانو درد می‌شود معمولاً این زنان هستند که بیشترین درد را احساس می‌کنند. درد آن‌ها می‌تواند به دلایل مختلف از جمله هورمون‌ها و آناتومی عمومی آن‌ها ایجاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه سه شنبه 8 اسفند تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یکی از راه‌های خانگی برای از بین بردن جوش صورت که سال‌ها است دهان‌به‌دهان در بین افراد می‌چرخد، استفاده از خمیردندان روی آنها است. اما در حالی که چند ماده موجود در خمیردندان ممکن است باعث کوچک شدن جوش شوند، این درمان خانگی ارزش خطر کردن را ندارد. علاوه بر اینکه روش‌های درمانی ساده‌ای برای جایگزین کردن آن وجود دارد. یکی از راه‌های خانگی برای از بین بردن جوش صورت که سال‌ها است دهان‌به‌دهان...

وب‌گاه فرارو

یکی از راه‌های خانگی برای از بین بردن جوش صورت که سال‌ها است دهان‌به‌دهان در بین افراد می‌چرخد، استفاده از خمیردندان روی آن‌ها است. اما آیا واقعا استفاده از خمیردندان برای از بین بردن جوش صورت موثر است؟

وب‌گاه فرارو

در 20 فوریه 1824، ویلیام باکلند در سخنرانی خود، بر اساس چند قطعه استخوان یافت شده، نظریه‌ای مبنی بر وجود موجودی به نام مگالوسوروس مطرح کرد. البته درک اولیه او از این موجود کاملاً نادرست بود. او مگالوسوروس را شبیه به یک خزنده غول پیکر چهاردست و پا تصور می‌کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سطوح پایین ید در بدن، علائمی از جمله تورم گردن و افزایش وزن ایجاد کند. هم‌چنین این وضعیت سبب کاهش سطح هورمون محرک تیروئید نیز می‌شود. سطوح پایین ید در بدن، علائمی از جمله تورم گردن و افزایش وزن ایجاد کند. هم‌چنین این وضعیت سبب کاهش سطح هورمون محرک تیروئید نیز می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، ید یک ماده معدنی ضروری است که معمولاً در غذاهای دریایی یافت می‌شود. غده تیروئید از ید برای تولید...

وب‌گاه عصر ایران

برای اینکه استخوان‌های سالم و قدرتمند داشته باشید، باید رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید. سبک زندگی و رژیم غذایی تاثیر بسیار زیادی بر تقویت استخوان دارد. اغلب افراد به دنبال معجون تقویت استخوان هستند و انواعی از نوشیدنی‌ها یا مواد غذایی را امتحان می‌کنند. تا زمانی که در سن رشد قرار دارید، استخوان‌ها و مفاصل می‌توانند رشد کنند. اما بعد از بازه زمانی 20 یا 30 سالگی، روند رشد استخوان کُند...

وب‌گاه فرارو

هر چند رژیم غذایی خاصی برای شوره سر وجود ندارد؛ اما یک سری از غذا‌ها می‌توانند بر سلامت پوست سر اثر بگذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر چند رژیم غذایی خاصی برای شوره سر وجود ندارد؛ اما یک سری از غذاها می‌توانند بر سلامت پوست سر اثر بگذارند.

وب‌گاه فرارو

مرد‌ها به دلیل داشتن جثه بزرگ‌تر و بدنی عضلانی‌تر نسبت به زنان، جنس قوی‌تر به شمار می‌روند. اما در حوزه سلامت و بیماری‌ها ماجرا کمی متفاوت است.

وب‌گاه فرارو

افزایش ظرفیت حافظه ممکن است با رعایت یک رژیم غذایی مغذی و متعادل، انجام دادن ورزش‌های منظم، داشتن خواب کافی و کنترل استرس حاصل شود. این عادت‌ها نه تنها به تقویت حافظه کمک می‌کنند بلکه می‌توانند از بروز اختلالات شناختی نیز پیشگیری کنند. علاوه بر این، روش‌های متنوع، ساده و حتی خوشایندی برای ارتقا حافظه وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

نوشیدن دمنوش گیاهی مناسب همراه با رژیم غذایی سالم تاثیری مستقیم روی پوست‌تان دارد. اگر می‌خواهید از فواید این دمنوش‌ها بهره‌مند شوید، یک یا چند دمنوش زیر را وارد رژیم غذایی‌تان کنید: