یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر و پسری که توسط یک خرس در جنگلی در سوئد مورد حمله قرار گرفتند، به عنوان «انتقام» آن خرس را با شلیک گلوله کشتند و گوشتش را کباب کردند! پدر و پسری که توسط یک خرس در جنگلی در سوئد مورد حمله قرار گرفتند، به عنوان «انتقام» آن خرس را با شلیک گلوله کشتند و گوشتش را کباب کردند! به گزارش عرشه آنلاین، خرس به شدت به پار سوندستروم 42 ساله حمله کرده و گونه او را گاز گرفت. پار در پی این حمله دچار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر جامعه اورولوژی ایران گفت: سرطان مثانه و کلیه از دیگر سرطان‌های شایع در سیستم ادراری هستند که سیگار، تریاک و قلیان از اصلی‌ترین عوامل ابتلا به این بیماری به شمار می‌روند.

وب‌گاه مشرق نیوز

داشتن یک رژیم غذایی سالم و مناسب در زندگی تاثیر بسیاری در بهبود سریع زخم‌های بدن دارد، همچنین مصرف مواد غذایی مانند عسل، شیر و آناناس برای جوش خوردن سریع زخم مناسب است.

وب‌گاه فرارو

سوزش سردل یا سوزش معده درد ناخوشایندی است که در بالای معده احساس می‌شود، ناشی از حرکت محتویات اسیدی معده به سمت بالا است. این حرکت باعث ایجاد رفلکس اسید معده می‌شود و باعث سوزش معده یا سردل می‌شود. بسیاری از افراد بدون خطر خاصی با این مشکل روبرو می‌شوند. تعیین بهترین روش درمان سوزش معده وابسته به علت اصلی این مشکل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همای سعادت ایرانیان بار دیگر رویت شده است تا شاهد واکنش های گسترده به این اتفاق مهم در بین مردم باشیم. حتماً بارها واژه «همای سعادت» را شنیده‌اید، هما در اسطوره‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد و معروف است که اگر سایه‌اش بر سر هر فردی بیفتد به سعادت و کامرانی می‌رسد. زرتشتیان قدیم ایران هم باور داشتند که اگر هما سراغ جنازه فردی که روی بلندی گذاشته شده بیاید، آن فرد در عالم جاودان سعادتمند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات نشان داده بیماری‌های خودایمنی که بسیار شایع‌اند بیشتر خانم‌ها را درگیر می‌کنند؛ و حدود 75 درصد از کسانی که بیماری خودایمنی دارند خانم هستند.

وب‌گاه فرارو

همه افراد علاوه بر جدی گرفتن روش‌های درمانی موضعی و دارویی، می‌توانند از مواد غذایی خاص برای مقابله با جوش‌ها و شفاف سازی پوست خودشان استفاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همای سعادت ایرانیان بار دیگر رویت شده است تا شاهد واکنش های گسترده به این اتفاق مهم در بین مردم باشیم.

وب‌گاه ورزش سه

این روزها نقش‌آفرینی هوش مصنوعی (AI) در ابعاد مختلف زندگی انسان‌ها بسیار پر رنگ شده و ورزشکاران نیز از این مقوله مستثنی نیستند و از این ابراز جدید بهره‌مند شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به افرادی که تمایل به استفاده از رژیم کتوژنیک دارند تاکید کرد حتماً با مشورت یک متخصص تغذیه اقدام کنند تا رژیم علمی و صحیح برای آنها طراحی شود و با تجویز مکمل‌های مناسب از بروز عوارض کمبود مواد مغذی پیشگیری شود.

وب‌گاه فرارو

دبیر جامعه اورولوژی ایران گفت: سرطان پروستات دومین سرطان شایع در میان مردان ایرانی است که در صورت تشخیص و درمان به موقع، درمان دارای نتایج رضایت‌بخشی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر جامعه اورولوژی ایران گفت: سرطان پروستات دومین سرطان شایع در میان مردان ایرانی است که در صورت تشخیص و درمان به موقع، درمان دارای نتایج رضایت‌بخشی خواهد بود. دبیر جامعه اورولوژی ایران گفت: سرطان پروستات دومین سرطان شایع در میان مردان ایرانی است که در صورت تشخیص و درمان به موقع، درمان دارای نتایج رضایت‌بخشی خواهد بود. دکتر محمد هادی رادفر گفت: امروزه در صورت مراجعه و تشخیص زودرس،...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر جامعه اورولوژی ایران گفت: سرطان مثانه و کلیه از دیگر سرطان‌های شایع در سیستم ادراری هستند که سیگار، تریاک و قلیان از اصلی‌ترین عوامل ابتلا به این بیماری به شمار می‌روند.

وب‌گاه عصر ایران

گنجاندن ماهی در رژیم غذایی روزانه فواید بسیاری برای سلامتی دارد. یک مطالعه در سال 2021 نشان داد که افزایش مصرف ماهی با بهبود سلامت قلب و عروق و کاهش خطر مرگ مرتبط است. این ماده غذایی مغذی سرشار از پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به این که رژیم غذایی، خط اول و اصلی‌ترین مرحله در کنترل و درمان بیماران دچار دیابت بارداری است، کپسول خوراکی عصاره آبی الکلی پیاز قرمز، قندخون ناشتای زنان مبتلا به دیابت بارداری تحت درمان با رژیم غذایی را کاهش می‌دهد.