یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

میان‌وعده ازجمله موادغذایی افزودنی به رژیم غذایی است. در صورت انتخاب درست میان‌وعده‌ها می‌توانیم مواد مغذی و انرژی لازم را برای بدن فراهم کنیم غذاهای کامل مانند میوه‌ها، سبزیجات، آجیل، دانه‌ها و غلات کامل به دلیل داشتن فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌ها از جمله میان‌وعده‌هایی هستند که سلامت قلب را بهبود می‌بخشند. وری‌ول‌هلث (Very‌well health‌) در مطلبی تازه چندین میان‌وعده...

وب‌گاه فرارو

مردان به عنوان نان آور خانواده در جامعه ایرانی، کمتر به سلامت جسمی و روحی خود فکر می کنند. اما، چرا چنین تفکری بر ذهن و فکر مردان ما غلبه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر شینهاوس توضیح می‌دهد که خمیردندان دارای PH قلیایی (بازی) است و می‌تواند پوست سالم را که PH اسیدی دارد، تحریک کند. همچنین برهم زدن PH با جوش شیرین موجود در خمیردندان می‌تواند به تحریک پوست و سوزش آن منجر شود.

وب‌گاه فرارو

یکی از راه‌های خانگی برای از بین بردن جوش صورت که سال‌ها است دهان‌به‌دهان در بین افراد می‌چرخد، استفاده از خمیردندان روی آن‌ها است. اما در حالی که چند ماده موجود در خمیردندان ممکن است باعث کوچک شدن جوش شوند، این درمان خانگی ارزش خطر کردن را ندارد. علاوه بر اینکه روش‌های درمانی ساده‌ای برای جایگزین کردن آن وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار فیلمی از هما، پرنده نماد سعادت ایرانیان، باعث شده است تا بازار انتشار اخباری بعضا جعلی درباره این پرنده حسابی این روزها داغ شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشار فیلمی از هما در ارتفاعات طالقان که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت، به قیمت جان این پرنده تمام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری توضیحاتی درباره احیا کلیه در بیماران دیابتی ارائه داد.

وب‌گاه فرارو

اگر قصد دارید بدون استفاده از انواع کرم‌های مختلف، به پوستی روشن و شاداب دست پیدا کنید، دمنوش‌های گیاهی متنوعی وجود دارد که این کار را برایتان انجام می‌دهند.

وب‌گاه عصر ایران

نام گلایدرهای قندی از علاقه آن ها به شیرینی و مواد قندی گرفته شده است. این حیوانات در زیستگاه و اسارت طبیعی خود عاشق گنجاندن شیرینی در رژیم غذایی خود هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر قصد دارید بدون استفاده از انواع کرم‌های مختلف، به پوستی روشن و شاداب دست پیدا کنید، دمنوش‌های گیاهی متنوعی وجود دارد که این کار را برایتان انجام می‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چیزهایی که می‌خورید می‌تواند به میزان چشمگیری بر سلامتی شما اثر بگذارد، از جمله ریسک ابتلا به بیماری‌های مزمنی مثل دیابت، بیماری قلبی و سرطان.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرطان یکی از عوامل اصلی مرگ‌ومیر در سراسر جهان است. در این بیماری سازوکار طبیعی سلول‌ها دچار اشکال می‌شود که رشد کنترل‌نشده سلول‌های غیرطبیعی بدن را به دنبال دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مطالعه نشان داده کسانی که دچار فقر ویتامین D هستند، دو برابر بیشتر در معرض آلبومینوری یا آلبومین بالا در ادرار قرار دارند. آلبومینوری از نشانه‌های اولیه آسیب کلیوی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه نشان داده کسانی که دچار فقر ویتامین D هستند، دو برابر بیشتر در معرض آلبومینوری یا آلبومین بالا در ادرار قرار دارند. آلبومینوری از نشانه‌های اولیه آسیب کلیوی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مطالعات انجام شده در اروپا و ایالات متحده ارتباط بین سطوح پایین ویتامین D و میزان بالای ابتلا به بیماری‌های التهابی روده را نشان داده است. بیماری التهابی روده در جمعیتی که کمترین میزان نور خورشید را دریافت می‌کنند، بیشتر است.

وب‌گاه فرارو

بزرگسالانی که در معرض کمبود ویتامین D هستند، 53 درصد نسبت به سایرین بیشتر در معرض خطر زوال عقل قرار دارند.