یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات نشان می‌دهد که چای سبز یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید بنوشید.

وب‌گاه فرارو

آبگوشت یک غذای سنتی، دیرینه و بسیار اصیل و خوشمزه است و آبگوشت کشک، خوراک ناهار یک روز تعطیل است!

وب‌گاه فرارو

بسبوسه یکی از شیرینی‌ها بسیار خوشمزه عربی است که به عنوان دسر و حتی برای پذیرایی استفاده می‌شود. این شیرینی که بی شباهت به باقلوا نیست در ماه رمضان طرفداران زیادی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

درباره خواص بسیاری از ویتامین‌ها تا به امروز صبحت شده اما کمتر از ویتامین B1 که می‌تواند نقش مهمی در سلامت قلب داشته باشد، سخن به میان رفته است. اهمیت B1 (تیامین) در حدی است که کمبود این ویتامین در بدن می‌تواند بسیاری از مشکلات جسمانی را در پی داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

برای از بین بردن لکه‌های قدیمی مبلمان، می‌توانید از یک ترکیب ارزان، استفاده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصرف کالری بیشتر از آنچه که بدن شما سوزانده می‌تواند برای افزایش وزن مفید باشد. برای این منظور می‌توانید به رژیم غذایی خود غذاهای پرکالری، مانند مواد چرب، پروتئین‌های سنگین، محصولات لبنی، غلات و میوه‌ها با مصرف پوست آنها، اضافه کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هم رسیدن به لاغری و وزن ایده‌آل سخت و دشوار است و هم حفظ تناسب اندام. برای همین لازم است تا 3 نکته مهم و ایده‌ال را رعایت کنید. هم رسیدن به لاغری و وزن ایده‌آل سخت و دشوار است و هم حفظ تناسب اندام. برای همین لازم است تا 3 نکته مهم و ایده‌ال را رعایت کنید. به گزارش عرشه آنلاین؛ سلامتی، تناسب اندام، شغل، خانواده - اینها چیزهایی هستند که مردم بیشتر به آنها اهمیت می دهند. این عادات می توانند...

وب‌گاه خبر آنلاین

پیاز گیاهی پر کاربرد در آشپزی ما ایرانیان است اما پوست پیاز تقریبا در آشپزی ما کاربردی ندارد به همین دلیل نیز کمتر از خواص آن می‌دانیم. اما آیا می‌دانید پوست پیاز نیز به همان اندازه پیاز سرشار از مواد مغذی و چندین ترکیب مفید است که می‌توان به طور مؤثر آن را در اهداف بهداشتی مختلف استفاده کرد؟

وب‌گاه فرارو

روز مهندس در تقویم رسمی ایران برابر با 5 اسفندماه مصادف با زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به ثبت رسیده است.

وب‌گاه فرارو

استفاده از آب پرتقال طبیعی می‌تواند کالری کل بدن را در طول روز کاهش داده و به پایین نگه داشتن سطح قند خون کمک کند.

وب‌گاه فرارو

جرم‌گیری رادیاتور راهکاری ساده برای استفاده بهینه از سیستم گرمایشی بوده و بهتر است در ابتدا فصول سرد سال پیش از روشن کردن رادیاتور‌ها انجام شود.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد سماق به کنترل قند خون و تسکین درد و گرفتگی عضلات بعد از ورزش کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

گریپ فروت در طب سنتی به دلیل طبع سرد و مرطوبش شناخته شده و برای افراد با مزاج گرم مفید است.

وب‌گاه فرارو

تاوا کبابی یکی از کباب‌های خوشمزه تبریزی است؛ با دورچین‌های مختلف از سبزیحات تهیه می‌شود و با کته زعفرانی بیشتر سرو می‌شود.

وب‌گاه فرارو

روز نیمه شعبان که مصادف با میلاد حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) است، یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان است که می‌توانید این روز فرخنده را با ارسال پیامی زیبا به یکدیگر تبریک بگویید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.