یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس نتایج یک تحقیق جدید در دانشگاه سوئدی، محققان به این نتیجه رسیدند که ممکن است بتوان با یک آزمایش ساده خطر حمله قلبی را 6 ماه پیش از وقوع پیش بینی کرد. بر اساس نتایج یک تحقیق جدید در دانشگاه سوئدی، محققان به این نتیجه رسیدند که ممکن است بتوان با یک آزمایش ساده خطر حمله قلبی را 6 ماه پیش از وقوع پیش بینی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در صورت تکمیل شدن تحقیقات در این باره می‌توان به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصرف بعضی مواد غذایی در صبحانه می‌تواند باعث خطرات جدی برای بدن و مغز شود. مصرف بعضی مواد غذایی در صبحانه می‌تواند باعث خطرات جدی برای بدن و مغز شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ محققان ادعا کردند که مصرف بیش از حد یا کم ویتامین Bیک می‌تواند باعث زوال شناختی شود و بر اساس نتایج تحقیقات جدید، مصرف غلات می‌ت واند خطر ابتلا به زوال عقل را در افراد افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مواد غذایی که مصرف می شود می‌تواند به میزان چشمگیری بر سلامتی شما اثر بگذارد، از جمله ریسک ابتلا به بیماری‌های مزمنی مثل دیابت، بیماری قلبی و سرطان.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصرف بیش از حد نیاسین برای قلب مضر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پروتئین سیر کننده‌ترین درشت‌مغذی است و دریافت ناکافی آن سبب ایجاد گرسنگی در میان روز، ریزه‌خواری و تجمع چربی شکمی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که ورزش نقش مهمی در کاهش چربی ایفا می‌کند، دستیابی به اندامی ایده‌آل و شکمی صاف به یک رویکرد آگاهانه نسبت به رژیم غذایی و چگونگی مصرف مواد غذایی بستگی دارد. لازم است بدانید هیچ قرص و دارویی برای کاهش چربی شکم وجود ندارد، اما شناخت و حذف عادات غذایی مضر می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روند کاهش وزن داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیچ راهی بهتر از آغاز روز خود با صبحانه‌ای سالم و متعادل وجود ندارد. این موضوع در مورد میلیون‌ها نفری که با دیابت نوع 2 زندگی می کنند نیز صدق می کند. اما دیابتی‌ها ناگزیر به رعایت موارد بیشتری در زمان صرف صبحانه هستند و نمی‌توانند هر نوع صبحانه‌ای را مصرف کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی داده‌های بیش از 400 هزار بزرگسال آمریکایی در طول دو دهه نشان داده است زنانی که درگیر فعالیت بدنی هستند، 24 درصد کمتر در معرض مرگ به هر دلیلی هستند، در حالی که این رقم برای مردان 15 درصد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با افزایش بیماری‌های مرتبط با تغذیه ناسالم، مردم به تدریج به سمت انتخاب‌های غذایی سالم تر می‌روند و یکی از سبزیجاتی که می‌توان برای تغذیه سالم در نظر گرفت تره فرنگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر جامعه اورولوژی، از سرطان پروستات به عنوان دومین سرطان شایع در میان مردان ایرانی نام برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیر کشیدن قلب زمانی نگران‌کننده و دلهره‌آور می‌شود که با علائم دیگری همچون حالت تهوع، سرگیجه و تپش قلب همراه باشد. مایلید بدانید چرا گاهی قلب شما تیر می‌کشد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه پنجشنبه 3 اسفند تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزشهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس...

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس نتایج یک تحقیق جدید در دانشگاه اوپسالا در سوئد، محققان به این نتیجه رسیدند که ممکن است بتوان با یک آزمایش ساده خطر حمله قلبی را 6 ماه پیش از وقوع پیش بینی کرد. آن‌ها در بررسی نمونه‌های خون متوجه شدند؛ مولکولی در مغز نشانگر زیستی اصلی حمله قریب الوقوع قلبی است.

وب‌گاه فرارو

کیسه صفرا یکی از بخش‌های مهم در سیستم گوارش است که در سطح پایین کبد واقع شده است. این بخش داخلی از کبد از سه بخش اصلی تشکیل شده است: طاق معده، تنه و اینفاندیبولوم.

وب‌گاه خبر آنلاین

چیزهایی که می‌خورید می‌تواند به میزان چشمگیری بر سلامتی شما اثر بگذارد، از جمله ریسک ابتلا به بیماری‌های مزمنی مثل دیابت، بیماری قلبی و سرطان.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در هشتمین همایش ملی سلامت معنوی که از صبح امروز چهارشنبه دوم اسفندماه 1402 در سالن همایش غدیر شهر مقدس قم آغاز شد، از دکتر فریدون عزیزی به عنوان چهره شاخص سلامت معنوی تجلیل به عمل آمد. دکتر مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور با اشاره به زوایای شخصیتی ارزشمند و ناشناخته دکتر عزیزی گفت: آشنایی بنده با دکتر عزیزی به دوران پیش از انقلاب و زمانی...