یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

گنجاندن ماهی در رژیم غذایی روزانه فواید بسیاری برای سلامتی دارد. یک مطالعه در سال 2021 نشان داد که افزایش مصرف ماهی با بهبود سلامت قلب و عروق و کاهش خطر مرگ مرتبط است. این ماده غذایی مغذی سرشار از پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

وب‌گاه فرارو

اگر طرفدار آش هستید، به فکر آش سبک‌تری باشید. آش ماسوآ از همین آش‌هاست. این آش مربوط به استان لرستان است و آن را هم به صورت داغ و هم به صورت سرد سرو می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

این شیرینی برای تمام مناسبت‌های شما مناسب است حتما آن را امتحان کنید.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 4 اسفند ماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه فرارو

برای پخت غذا بدون گوشت به عنوان نهار یا شام، میتوانید این بار از کتلت خوشمزه‌ای که با سویا آماده می‌شود استفاده کنید. این کتلت نه تنها پیشنهاد خوبی برای افرادی است که رژیم دارند و ترجیح میدهند غذای خود را بدون پروتئین حیوانی تهیه کنند است، بلکه به عنوان یک ناهار فوری هم میتواند در نظر گرفته شود.

وب‌گاه فرارو

کشک بادمجان غذای خوشمزه‌ای که در منوی غذایی بسیاری از کدبانو‌های ایرانی قرار دارد. این غذا اصیل و قدیمی ایرانی را می‌توان با مواد در دسترسی مانند بادمجان، کشک، سیر و پیاز و... به راحتی در خانه تهیه کرد و با نان و سبزی خوردن نوش جان نمود.

وب‌گاه فرارو

سالیان متمادی است که دانشمندان دریافته اند رژیم غذایی مدیترانه‌ای که مبتنی بر سبزیجات تازه، فصلی، ماهی، روغن زیتون و حبوبات می‌باشد سالم‌ترین راه برای غذا خوردن محسوب می‌شود. اکنون آشکار می‌شود که رژیم غذایی آتلانتیک ممکن است مزایای به همان اندازه چشمگیر داشته باشد. رژیم غذایی آتلانتیک اجازه می‌دهد تا گوشت بیشتری مصرف شود و نسبت به رژیم مدیترانه‌ای نشاسته‌ای بیش تری دارد.

وب‌گاه فرارو

«اگر گریپ فروت زیادی بخورید، می‌توانید مدت‌زمان باقی ماندن کافئین در بدن را افزایش دهید و اگر کلم ساده، کلم بروکلی و کلم بروکسل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، می‌توانید کافئین را سریعتر از بدن پاک کنید.»

وب‌گاه فرارو

پیتزا سیر و استیک یکی از انواع محبوب و بسیار خوشمزه پیتزا است که فیله گوساله و سس سیر از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است.

وب‌گاه 55 آنلاین

کلسترول بالا، معضلی رایج در دنیای مدرن است که ریشه در سبک زندگی ناسالم، چاقی، استعمال دخانیات و عدم فعالیت بدنی دارد. اما خبر خوب این است که رژیم غذایی می‌تواند نقشی کلیدی در کاهش طبیعی سطح کلسترول ایفا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناسان چند کار ساده را توصیه کرده‌اند که با انجامشان می‌توان سلامت مفاصل در حین افزایش سن را حفظ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از چای‌ها حاوی ترکیبات مفیدی مانند فلاون ها و کاتچین ها هستند که می توانند به کاهش وزن کمک کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیچ راهی بهتر از آغاز روز خود با صبحانه‌ای سالم و متعادل وجود ندارد. این موضوع در مورد میلیون‌ها نفری که با دیابت نوع 2 زندگی می کنند نیز صدق می کند. اما دیابتی‌ها ناگزیر به رعایت موارد بیشتری در زمان صرف صبحانه هستند و نمی‌توانند هر نوع صبحانه‌ای را مصرف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیاز گیاهی پر کاربرد در آشپزی ما ایرانیان است اما پوست پیاز تقریبا در آشپزی ما کاربردی ندارد به همین دلیل نیز کمتر از خواص آن می‌دانیم. آیا می‌دانید پوست پیاز نیز به همان اندازه پیاز سرشار از مواد مغذی و چندین ترکیب مفید است؟ پیاز گیاهی پر کاربرد در آشپزی ما ایرانیان است اما پوست پیاز تقریبا در آشپزی ما کاربردی ندارد به همین دلیل نیز کمتر از خواص آن می‌دانیم. آیا می‌دانید پوست پیاز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطر زوال عقل مرتبط با ویتامینی است که معمولا در مواد غذایی محبوب صبحانه یافت می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس نتایج یک تحقیق جدید در دانشگاه سوئدی، محققان به این نتیجه رسیدند که ممکن است بتوان با یک آزمایش ساده خطر حمله قلبی را 6 ماه پیش از وقوع پیش بینی کرد. بر اساس نتایج یک تحقیق جدید در دانشگاه سوئدی، محققان به این نتیجه رسیدند که ممکن است بتوان با یک آزمایش ساده خطر حمله قلبی را 6 ماه پیش از وقوع پیش بینی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در صورت تکمیل شدن تحقیقات در این باره می‌توان به...