یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

تیر کشیدن قلب زمانی نگران‌کننده و دلهره‌آور می‌شود که با علائم دیگری همچون حالت تهوع، سرگیجه و تپش قلب همراه باشد. مایلید بدانید چرا گاهی قلب شما تیر می‌کشد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

میوه های بدون قند، علاوه بر لذت و طعمی که به رژیم غذایی افراد می‌افزایند، دارای خواص تغذیه‌ای فراوانی نیز هستند. در این قسمت به برخی از این خواص تغذیه‌ای مهم اشاره می‌شود: در دنیای امروزی که سلامت برای همگان اهمیت پیدا کرده، تغذیه به عنوان یکی از پایه‌های اصلی سلامت مورد توجه قرار گرفته است. یکی از اجزاء حیاتی تغذیه، مصرف میوه‌هاست که در تأمین انرژی، ویتامین‌ها و مواد مغذی مهم به بدن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علائم سرطان بسته به اینکه کدام قسمت از بدن‌را درگیر کند متفاوت است‌و ممکن است حتی بدون علامت باشد. علائم سرطان بسته به اینکه کدام قسمت از بدن‌را درگیر کند متفاوت است‌و ممکن است حتی بدون علامت باشد. سرطان اغلب علامت خاصی ندارد اما ازعلائم‌آن می‌توان به‌نشانه هایی مانند کاهش وزن، خستگی، تغییرات پوستی اشاره کرد برای تشخیص بهتر است به کلینیک آروین مراجعه کنید.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان داده که روغن زیتون فواید زیادی برای سلامتی دارد، از جمله در کاهش خطر زوال عقل، سلامت قلب یا در به تاخیر انداختن مرگ زودرس می‌تواند مفید باشد. این که رژیم غذایی مدیترانه‌ای که روغن زیتون یکی از اجزاء آن است، چقدر می‌تواند مفید باشد، بستگی به نحوه برداشت، پردازش، ذخیره و استفاده از محصول در مزارع یا کارخانه‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و حتی خانه خودتان دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیچ راهی بهتر از آغاز روز خود با صبحانه‌ای سالم و متعادل وجود ندارد. این موضوع در مورد میلیون‌ها نفری که با دیابت نوع 2 زندگی می کنند نیز صدق می کند. اما دیابتی‌ها ناگزیر به رعایت موارد بیشتری در زمان صرف صبحانه هستند و نمی‌توانند هر نوع صبحانه‌ای را مصرف کنند.

وب‌گاه عصر ایران

غذا‌های فوق‌العاده‌ای برای گنجاندن در رژیم غذایی وجود دارند که حاوی مواد مغذی مرتبط با کند کردن روند پیری هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادویه‌ها خواص بیشماری دارند. در این مطلب نظر پزشکان را درباره یکی از ادویه‌های پرکاربرد می‌خوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غذاهای فوق‌العاده‌ای برای گنجاندن در رژیم غذایی وجود دارند که حاوی مواد مغذی مرتبط با کند کردن روند پیری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبد چرب یک بیماری شایع است که در صورت توجه نکردن به آن می‌تواند مشکلات اساسی را برای مبتلایان به وجود آورد، با این حال خوشبختانه درمان و بهبود وضعیت کبد چرب در مراحل اولیه از طریق یک سری تغییرات در عادات و دنبال‌کردن سبک زندگی سالم‌تر امکان‌پذیر خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

غذا‌های فوق‌العاده‌ای برای گنجاندن در رژیم غذایی وجود دارند که حاوی مواد مغذی مرتبط با کند کردن روند پیری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف برخی از مواد غذایی می‌تواند به کند کردن روند پیری بعد از 40 سالگی کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باید حداکثر کاهش وزن در یک ماه در نظر گرفته شود تا عوارض رژیم لاغری زنگ خانه هیچکس را نزند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فصل زمستان طبع سرد و تری دارد از این رو خوردن غذاهایی با طبع گرم به گرم نگه داشتن و سلامت بدنتان کمک زیادی خواهد کرد. فصل زمستان طبع سرد و تری دارد از این رو خوردن غذاهایی با طبع گرم به گرم نگه داشتن و سلامت بدنتان کمک زیادی خواهد کرد. به گزارش عرشه آنلاین، فصل زمستان طبع سرد و تری دارد، در این فصل برای تقویت سیستم ایمنی بدن و گرم نگه داشتن بدن برخی خوراکی ها را در رژیم غذایی جایگزین...

وب‌گاه فرارو

به گفته متخصصان، زنان همچنین با ورزش کردن 36 درصد خطر حمله قلبی مرگبار، سکته مغزی یا سایر بیماری‌های قلبی عروقی را در خود کاهش می‌دهند، در حالی که مردان 14 درصد خطر کمتری داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دنیای معاصر ذهن ما با اطلاعات زیادی درباره اخبار و موضوعات سلامت و سبک زندگی سالم در حال بمباران است. با این حال، همه این اخبار و گزارش‌ها دقیق یا قابل اعتماد نیستند. در این مطلب به 7 دروغ رایج در مورد تغذیه سالم اشاره می‌کنیم که بهتر است از همین حالا دیگر باور نکنید. یکی از شایع‌ترین افسانه‌ها این است که همه چربی‌ها ناسالم هستند و باید از آن‌ها اجتناب کرد. در حقیقت، برخی از چربی‌ها،...