دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دادستان مرکز استان اردبیل از کشف و ضبط کارت‌های بانکی صوری در بازرسی اکیپ دادستانی از نانوایی‌های اردبیل خبر داد.

وب‌گاه فرارو

با شروع سال نوی میلادی، بسیاری از ما به شروعی تازه و تصمیمات جدید فکر می‌کنیم. تعداد زیادی از سیگاری‌ها به خود قول می‌دهند که عادت بدشان را ترک کنند، اما در عرض چند هفته دوباره شروع به سیگار کشیدن می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

کم کاری تیروئید یکی از بیماری‌های شایع غدد است که باعث کاهش در تولید و ترشح هورمون‌های تیروئیدی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشمندان غذایی برای سفر به مریخ و زندگی در سیاره سرخ تهیه کردند که تولیدش آسان و بسیار مغذی است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس مطالعه‌ای که روز چهارشنبه در مجله «نیچر میکروبیولوژی» منتشر شد، محققان آنزیمی را که مسئول رنگ ادرار است، شناسایی کردند و به این راز که سال‌ها دانشمندان را به پرسش واداشته بود، پی بردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تنگی و باریک شدن کانال نخاع باعث فشار بر نخاع یا اعصابی شود که به عضلات می‌روند و می‌تواند مشکلات زیادی به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از آنجا که خرما قند بالایی دارد، می‌تواند جایگزین مناسبی برای قند و شکر باشد و همچنین میان‌وعده مناسبی به‌خصوص در روزهای سرد است. خرما، یکی از مغذی ترین مواد غذایی است که به‌عنوان منبع انرژی شناخته می شود. خرما از نظر ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها نیز بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در تامین نیازهای روزانه دارد. از آنجا که خرما قند بالایی دارد، می‌تواند جایگزین مناسبی برای قند و شکر باشد...

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی مدیترانه‌ای چند سالی است که به عنوان یک سبک سالم برای تغذیه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این رژیم علاوه بر این که کمک می‌کند به وزن ایده ال خود برسید، خطر ابتلا به برخی از بیماری‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: مالیدن مداوم چشم‌ها می‌تواند منجر به بروز آسیب‌های چشمی و عفونت شود. خشکی و خستگی چشم از جمله مواردی هستند که شما را به مالیدن چشمانتان متمایل می‌کنند و این کار در نهایت منجر به مشکلاتی مانند کاهش یا تاری دید، سردرد، التهاب، حساسیت چشم و ورود باکتری و ویروس به چشمان شما می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

پدری مانند دنی کارواخال تغییراتی در رژیم غذایی‌اش اعمال کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گنجاندن ادویه‌ها و گیاهان در رژیم غذایی می‌تواند ر مقابله با با بیماری‌های زمستانی نقشی حیاتی را ایفا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غذاهای متعددی وجود دارند که تصور می‌شود احتمالا باعث حمله میگرنی می‌شوند؛ البته تقریبا همه غذاها با گزارش خودِ بیمار شناسایی می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در طول پاییز، برداشت میوه‌ها و سبزیجات مورد انتظار در بازارهای کشاورزان و فروشگاه‌های مواد غذایی آغاز می‌شود. کدو تنبل، کدو حلوایی که به نظر می‌رسد همه توجه را به خود جلب می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پوسته پوسته شدن اطراف بینی و خشکی پوست روی بینی دلایل مختلفی مانند کم آبی بدن یا تغییر آب و هوا دارد اما با روش های مراقبت پوست می توانید از خشکی پوست بینی جلوگیری کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه ژنتیک و عوامل محیطی نیز می‌توانند در بروز اختلالاتی از جمله SAD نقش داشته باشند، اما تحقیق جدید محققان کالج دانشگاه کورک در ایرلند، اهمیت "فلور روده" را در این زمینه برجسته کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کرفس به خودی خود، یک ماده کالری سوز نیست. برای کالری سوزی، باید کالری بیشتری از آنچه می سوزانید، بسوزانید. این کار را می توانید با ورزش منظم و داشتن رژیم غذایی سالم انجام دهید.