دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاهی اوقات، وقتی گرفتار دروغگویی می‌شوید، ممکن است تعجب کنید که چیزی در صورت شما وجود داشته باشد که دروغ شما را فاش کند. در زمان دروغ گفتن، آیا بیشتر از حد معمول عرق می‌کنید؟ آیا گوش‌های شما قرمز می‌شود؟ هیچ‌کدام از ما با دروغ بیگانه نیستیم؛ چه این دروغ به قولی دروغ سفید و چه دروغ سیاه باشد. به گزارش عرشه آنلاین، گاهی اوقات، وقتی گرفتار دروغگویی می‌شوید، ممکن است تعجب کنید که چیزی در...

وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که به‌کارگیری برخی عادات و اصلاح سبک زندگی می‌تواند به طور قابل توجهی به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کند. گام‌های کوچکی مانند حذف نوشیدنی‌های شیرین از رژیم غذایی، مصرف کمتر گوشت قرمز و ورزش مکرر می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش خطر ابتلا به سرطان داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید شما هم کسانی را دیده باشید که با وجود اینکه بدون نگرانی از میزان کالری‌های دریافتی‌شان بر اساس اشتهایشان غذا می‌خورند، هیچ وقت چاق نمی‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پروتئین به‌تنهایی تاثیر قابل توجهی بر قند خون ندارد اما می‌تواند بر نحوه واکنش قند خون نسبت به کربوهیدرات‌ها تاثیر بگذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میزان التهاب بیماران مبتلا به آرتریت تحت تأثیر عوامل زیادی از جمله رژیم غذایی قرار دارد. غذاهای سرشار از قند، چربی، سدیم یا کربوهیدرات‌های ساده می‌توانند باعث التهاب شوند. بنابراین می‌توانند باعث شدت پیدا کردن دردهای مفصلی شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ظهور زودرس چین و چروک‌های پوستی در سنین جوانی برای هر کسی ناخوشایند است و به همین علت افراد همیشه سعی می‌کنند با کمک کرم‌ها و لوسیون‌های ضد چروک تا جایی که می توانند ظهور این چروک‌ها را به تعویق اندازند غافل از اینکه شاید طرز زندگی کردن و عادت‌های ما دلیل پیر شدن ظاهرمان باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم غذایی سرشار از چربی، مواد قندی، نمک و کلسترول بالا در کنار بی‌تحرکی، استرس کنترل‌نشده و عصبانیت، خطر بروز بیماری قلبی را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیچ‌کدام از ما با دروغ بیگانه نیستیم؛ چه این دروغ به قولی دروغ سفید و چه دروغ سیاه باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر در اطراف کودکان بوده‌اید یا کارتون‌هایی تماشا کرده‌اید، احتمالا از خود می‌پرسید که آیا در زمان دروغ گفتن ممکن است که بینی ما مانند پینوکیو بلند شود؟ به گفته برخی از دانشمندان، ممکن است این اتفاق رخ دهد؛ هرچند نه آنطور که شما فکر می‌کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سنگ کلیه یکی از بیماری‌های رایج در دستگاه ادرای و سیستم تصویه بدن از مواد زائد است؛ اما در صورت رعایت نکردن برخی عوامل، می‌تواند فرد را درگیر کرده و دچار درد طاقت‌فرسا کند.

وب‌گاه فرارو

برای تشخیص سنگ‌های ادراری از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. مهم‌ترین عامل در تشخیص سنگ کلیه علائم شخص است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک بررسی در سال 2020 نشان داد که سیر ممکن است دارای فعالیت ضد ویروسی باشد. محققان معتقدند سیر از ورود و تکثیر ویروس‌ها در سلول‌های ما جلوگیری می‌کند. یک بررسی در سال 2020 نشان داد که سیر ممکن است دارای فعالیت ضد ویروسی باشد. محققان معتقدند سیر از ورود و تکثیر ویروس‌ها در سلول‌های ما جلوگیری می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، اگر در دسته افرادی قرار می گیرید که عاشق سیر هستند، خوش شانس هستید....

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سنگ کلیه یکی از بیماری‌های رایج در دستگاه ادرای و سیستم تصویه بدن از مواد زائد است؛ اما در صورت رعایت نکردن برخی عوامل، می‌تواند فرد را درگیر کرده و دچار درد طاقت‌فرسا کند.

وب‌گاه فرارو

ایجاد عادات سالم ممکن است سخت باشد، در این بین برخی افراد هم اهداف غیرواقعی به منظور کاهش وزن در نظر می‌گیرند و انتظار دارند در یک بازه زمانی کوتاه به آن‌ها برسند. سعی کنید از چالش‌های آسان و کوتاه‌مدت شروع کنید تا نتیجه تلاش خود را هم در زمان کوتاه‌تری ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درد عجیب و طاقت فرسایی دو طرف بدنش را فرا گرفته و مانند یک مار گزیده به خود می‌پیچد؛ درد هر لحظه شدید تر می‌شود و نشانه‌های بالینی حکایت از وجود عارضه در کلیه دارد. سنگ کلیه یکی از بیماری‌های رایج در دستگاه ادرای و سیستم تصویه بدن از مواد زائد است؛ اما در صورت رعایت نکردن برخی عوامل، می‌تواند فرد را درگیر کرده و دچار درد طاقت‌فرسا کند. به گزارش عرشه آنلاین، درد عجیب و طاقت فرسایی دو...

خبرگزاری فارس